pondělí 5. prosince 2011

Rychnovský kurýr: V Rychnově nad Kněžnou se peníze „neodklánějí“, ale „přemísťují“


Zatímco bývalý ministr Martin Kocourek jisté finanční prostředky „odklonil“, na obecní rovině se pouze „přemísťují“. Alespoň tak tvrdí místostarostka města v Rychnově nad Kněžnou Michaela Zimová, která v reportáži TV Prima objasnila, proč byly obecní peníze vyvedeny do soukromých rukou.


První reportáž TV Prima doplňme o některá další fakta. Díky vyjádření radní Zimové nelze již popřít, že dotace z obecní kasy byly „přemístěny“ do soukromé společnosti konkrétně s názvem PZS, s.r.o., se sídlem v Třebechovicích pod Orebem. Ale než se tak stalo, radní města předvedli během dvou měsíců těžko pochopitelný veletoč v hlasování, který je nutno přiblížit.

Měli radní už dopředu jasno?
Zmíněná soukromá společnost PZS byla založena v polovině letošního srpna, podle notářského zápisu 15. srpna 2011. Ale již sedm dní poté 22. srpna jí byl rozhodnutím radních přiklepnut pronájem krytého zimního stadionu na pět let. Tehdy byla zároveň ukončena nájemní smlouva s Technickými službami města, které provozovaly stadion po celou dobu jeho existence. Srpnovým usnesením město firmě zároveň určilo výši ročního nájemného 120 tisíc korun a další podmínky pro řádné fungování provozu stadionu. Pro dokreslení situace dodejme, že nyní v dozorčí radě Technických služeb sedí pouze tři radní – starosta a obě místostarostky. Správní rada tu neexistuje.

Dotační injekce pro nového provozovatele
Aby však novou dvoučlennou společnost s ručením omezeným podnikatelský rozjezd příliš nebolel, hned 5. září zastupitelstvo města schválilo poskytnout soukromé firmě finanční příspěvek z obecní kasy ve výši bezmála 300 tisíc korun na zajištění provozu do konce roku. Dodejme, že o stejnou částku byl snížen finanční příspěvek Technickým službám. Toto „přemístění“ peněz by se dalo celkem pochopit s ohledem na náročný provoz stadionu, kdy každá dotace je vítaná, byť měly peníze putovat z obecní kasy do soukromých rukou. Jenže celá záležitost má natolik závažné trhliny, že oprávněně vyvolávají podezření nejen právníků, ale i orgánů činných v trestném řízení z nekalého jednání.

Smlouva s ještě nefungující firmou
Na celém případu zaráží nejen fakt, na který upozornila TV Prima. A to, že v době schválení pronájmu radními města nebyla zmíněná soukromá společnost zapsána v obchodním rejstříku a tedy jakoby vlastně ještě neexistovala. Radním to však v jejich rozhodování zjevně nevadilo, když svým hlasováním svěřili do rukou náročný provoz a fungování krytého zimního stadionu dvěma zakladatelům, z nichž jeden podle výpisu z obchodního rejstříku podniká i v hostinství a druhý v truhlařině. Nemíníme spekulovat, zda právě tyto obory jsou zárukou naplnění hospodárného a účelného nakládání s tímto obecním majetkem. Zvláštní ale je, že v jiných případech byly radními dány naopak až pro mnohé nesplnitelné podmínky při výběrových řízeních. Tentokrát to ale asi bylo jedno. Zvláště pak, když za necelý měsíc bylo všechno jinak…

Podivný hlasovací veletoč – pronájem stadionu ne, dotace ano
Na jednání rady 19. září byl na pořadu jediný bod – téma zimní stadion. Tentokrát se však sedmičlenná rada rozhodla předchozí usnesení o pronájmu stadionu zrušit. A opět všichni hlasovali unisono, jak je v tomto městě již zaběhlým folklórem. Jednou všechno jednotně schválí, podruhé jednotně zruší. O tom není pochyb. Nutno ale podotknout, že zrušením byla logicky obnovena předtím zrušená nájemní smlouva s Technickými službami. Proto je dost nepochopitelné, že radní vzápětí schválili uzavření smlouvy o poskytnutí dotace na úhradu ztráty z provozu zimního stadionu soukromé společnosti PZS. Řečeno jinak - finanční prostředky z obecní kasy byly vyvedeny do soukromých rukou, jak jsme o tom psali již v úvodu článku.

Porušování povinností při správě cizího majetku?
V úvodu jsme se také zmínili, že místostarostka a radní Michaela Zimová našla pro tuto transakci vysvětlení – finanční prostředky města byly pouze „přemístěny“, a to na základě usnesení zastupitelstva města. Pravda, zastupiteli města bylo schváleno poskytnutí finančního příspěvku ve výši téměř 300 tisíc korun společnosti PZS, s.r.o., ale na zajištění provozu zimního stadionu. Z logiky věci ale vyplývá, že zrušením usnesení rady města o pronájmu soukromé společnosti PZS nastala jiná situace - finanční příspěvek měl tedy zůstat v obecní kase. Proto ani nepřekvapuje, že jeden z oslovených právníků se v druhé reportáži TV Prima vyjádřil, že případ má znaky porušování povinností při správě cizího majetku.

164 komentářů:

  1. Docela by mě zajímalo, jak se ten pan Pokštefl nachomejtl k tomu fleku na zimáku To byl konkurs nebo co. Nic o něm nevím.
    Marek

    OdpovědětVymazat
  2. Pan Pokštefl kandidoval na kandidátce ODS v podzimních volbách do zastupitelstva - je to uvedeno v první reportáži na Primě.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to něco! Mám pocit, že si naše slavná rada dělá p*del i ze zastupitelstva.Jak jim to dlouho vydrží?
    T.K.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za odpověď. O tom, jak ten Pokštefl vybouchl v místních volbách, to jsem postřehl. Ale nějak jsem si to nedal dohromady. já jsem asi naivka, já si myslel, že se dostal k tý funkci po nějakým výběrovým řízení. A to je asi trafika. Teda docela slušná!
    Marek

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím vás všechny. Víte o tom, proč ta firma má zkratku PZS? No přece je to Pokšteflův Zimní Stadion. Ale to jsem bohužel nevymyslela já, to jsem zaslechla. Buďte zdrávi!
    Zuzka V.
    Abych nezapomněla, díky patří Primě i Rychnovskému kurýru!

    OdpovědětVymazat
  6. no máte tam pěkný a nefalšovaný Kocourkov

    OdpovědětVymazat
  7. No vidíte... a někomu se tento Nový Rychnov (citace) líbí. Někdo holt má žaludek hodně silný, ostatním slušným lidem z toho dobře rozhodně není.

    Škoda že volby jsou až za tři roky!

    SKOŘEPA VEN!

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  8. To co se ted deje v Rychnove je skutecne na bliti. Kdyz vidim ksicht toho Skorepy, tak se mi votevira kudla v kapse. Takovyho narcise aby fakt clovek pohledal.

    OdpovědětVymazat
  9. Bordel, jsem rad, ze se chystam odstehovat... nejen ze zadluzeneho Rychnova, ale z cele zadluzene EU...

    OdpovědětVymazat
  10. Je to sileny, ale ze je RK zadluzenej, to rikal jenom Skorepa a tomu verit nejde. Sem zvedavej, jestli bude Druha zprava o stavu Unie, kdyz mu tak imponuje Obama, saskoj.

    OdpovědětVymazat
  11. Vybrali jsme z komentářů, které na tomto blogu bezprostředně reagovaly na reportáže TV Prima ke kauze „Zimní stadion“ (viz komentáře u předchozího blogu RK):

    …to co předvádí vedení města a potažmo koalice je komedie jak z první ligy. Toto je možné považovat za vrchol amatérismu nebo za přihrání korýtka hokejovému manažerovi…

    …Zimová bez vytáček řekne, že místo městské firmě dají dotaci soukromé osobě. Pokštefl si myslí, že politika končí volbami. Skořepa s tím nemá co společného - čí je tedy podpis na schválení dotace? Nebo neví, co schvaluje a podepisuje? Ať tak či tak, máme to ve vedení rozené odborníky… (J.S.)

    …Pokud je alespoň z takové části ta reportáž pravdivá, jako bývají jiné na Primě, tak zůstává ostudou, že nikdo s postižených neumí adekvátně reagovat na takovej provar. Pokštefl si udělal z ostudy kabát a jeho přínos pro město ve směru, kterým se zaměřil - rozumějte oživení stadionu - bude rychle zapomenut. Je to škoda, ale kdo chce s vlky jíst... Nemůže být jen ovečka u svého korýtka…(RJ)

    …došlo zde k jednoznačnému a cílenému porušení zákona za cílem obohatit spolustraníka z ODS (zkrátka klasický tunel). Co je na celé věci ještě smutnější je naprosto arogantní a agresivní reakce ze strany starosty Skořepy. Rychnov je ovládán úzkými spřátelenými zájmovými skupinami, jež si přihrávají lukrativní zakázky a dotace... (občan RK)

    …Rychnov měl přívlastek soukenický. Po této reportáži už bude krejčovským. Dokonce i radní pan Erben velmi zdařile předvádí nový rychnovský pozdrav ukazovákem a prostředníkem, takzvaný "šmik".
    "Rychnovský šmik" by si zasloužil samostatnou kapitolu v učebnicích pro začínající starosty. Nevznikl jen tak akademicky nýbrž zlidověl častým opakováním... (Marie)

    OdpovědětVymazat
  12. Zdravím Vás všechny.
    Delší dobu jsem nic nenapsal, neboť jsem – upřímně řečeno – neměl chuť donekonečna polemizovat s „diskutéry“, kteří místo konkrétních protiargumentů ve svých příspěvcích spíš jen všechno zesměšňovali a uráželi každého, kdo se k nim nezařadil. Nedělám si iluze, že se to změní, ale tak tomu je vždycky, když se někomu šlápne na kuří oko.

    Už dříve jsem ale upozorňoval na podivné praktiky současného vedení města a jsem rád, že si toho začínají všímat i celostátní masmédia. Proto bych docela rád připomněl článek zveřejněný v Parlamentních listech o tom, jak s nimi komunikoval starosta města:

    http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/208015.aspx

    BT

    OdpovědětVymazat
  13. Tak vyštípat slušné lidi z této diskuse byl právě záměr podobných indiviuí, jako je člověk podepisující se RJ. V mém případě se mu to nepodařilo a nepodaří! Díky za připomenutí článku, ta argogance ze Skořepy jen čiší, je ostuda mít tohoto člověka ve vedení.

    SKOŘEPA VEN!

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  14. V článku je zmíněno, že v Technických službách města je tříčlenná dozorčí rada ve složená jen z vedení města. Když si uvědomím, že to jsou zároveň radní, pak žasnu. Nikdo zvenčí, nikdo nezávislý, nikdo aspoň z opozice jak tomu bylo dříve.

    Navíc tu není ani správní rada. V takovém případě ji nahrazuje rada města, jak to vyplývá se zákona.
    A tato rada je složena (jak už jsem uvedl) z vedení města - Skořepa (ODS), Drejslová (ODS), Zimová (ČSSD) a ze zbytku poslušných koaličníků - Erben (TOP09), Žabokrtský (TOP 09), Novák (KSČM) Oberreiter (SoS).

    Kruh je tedy neprodyšně uzavřen. Takže tomuto „radnímu kroužku“ nikdo nevidí do karet a je pouze na jeho libovůli, co a jak si upeče. A pokud jediný jednatel v Technických službách, pan Skokan, nebude skákat podle jejich not, z kruhu rychle vypadne. Však už prý na něj mají zálusk delší dobu.
    (trk)

    OdpovědětVymazat
  15. A takováto situace neni jen v technickych služách. S notnou dávkou ironie je Rychnov opravdu vzhůru nohama... ovšem s hlavou v prdeli! Je to nechutné, čeho se tahle sebranka dopustila. Ve středověku by už viseli za branami města.

    Aleš K.

    OdpovědětVymazat
  16. Víte, ona se arogance jako prostředek k udržení moci dá praktikovat jen určitý čas. Poté lidem dojde trpělivost, potlačí svůj strach a začnou se bránit. Už to je hrozné, že se musíme bránit ve svém městě a před svým starostou (který by se o nás měl spíš starat). Ale braňme se - pan Skořepa se o obyčejnho člověka starat nebude - pro něj jsme jen čísla na kalkulačce a potencionální platiči všeho, co se zpoplatnit dá (viz nyní parkovné i na dříve neplacených parkovištích, více zaplatíme za psy ...)
    Marie

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkně se nám to tady odkopává a začíná vonět. Najednou je tady těch, jak Marie udává, co přestali mít strach a umí se ozvat nějako více, ale stále jen u počítače. 16 let se tady mlčelo a trpěla arogance a taky to byl pan Starosta, dnes na to koukáme nějak podezřele jinak? Ano, mluvme pišme, ale dělejme. Pokud se jim to nepovedlo, ať si to koukaj vyžrat, to je jasné. Ale vyčítat jim parkování a poplatky za psy? Marie? To nemůžete myslet vážně? Město se topí v dluzích a spíš se divím, že to zdražení jednotlivých poplatků je takto směšné. To, že je ve městě milion deset aut na víc, než by mělo být - a to nejen těch, co projíždí a parkují, ale hlavně těch, kteří postávají na parkovištích, nemají na nájem, nemají na benzín, tím pádem ani na pojištění, auto odhlásí a seberou z něj značky a nechají ho tam ležet jako vrak - město bez odtahovky má najednou nevídanej problém - a pokud ho začne řešit, zase to bude nemalej peníz. Takže začněme u sebe, plaťme řádně za psy, když za nimi neumíme uklízet, plaťme za parkování, když necháme mezi sebou ignoranty, kteří toho zneužívají, plaťme za odpad, když jej neumíme třídit. Pak až toto budeme dělat, může být děláno i něco pro nás!

    Pro pana J.S., samozvaného slušného člověka, který má překvapivě plnou klávesnici urážek - klidně budu používat výrazu Nový Rychnov, klidně ať je vzhůru nohama, když se lidi jako Vy probudí a začnou se sebou něco dělat. Začnou vnímat skutečnost a s tím pracovat. Protože pokud lidi začnou řvát jako ovce, podle toho, co vidí a čtou v médiích, pak už stačí jediné... A to už tady jednou bylo a nebylo to tak dávno, že by tam věšeli lidi před branami - tady na to si někteří ještě moc dobře pamatují i bez dějepisu. Kolik z Vás se sebralo a zeptalo se pana Pokštefla, jak to bylo? Zeptala se pana Erbena, osočeného nevím z čeho, při obraně před skandalisty z Primy, kteří reportáže pouze prodávají, nikoliv vytvářejí - takže přestože to jsou lidi z regionu, umí také lézt do správných zadečků, aby svůj pseudoproblém protlačili do celostátního vysílání. Ale lépe skandál a že se o tom mluví, než kdyby si nikdo nevšim, že stadion konečně po letech funguje - jak jinak přesvědčit Vás, co sedíte jen u těch svých bedýnek, čtete noviny a myslíte si, jak jste super v obraze. Nasypat Vám tam něco, abyste alespoň vstali a popřemýšleli. Sice to asi nebyl záměr na to takhle poukázat, ale ve výsledku věřím, že i tahle bota se stane součástí úsloví - účel svědčí prostředky!

    OdpovědětVymazat
  18. Toho jsem se obávala, že se tady zase objevíte pane RJ, protože vy jste typický představitel toho s čím se já ve svém věku jen těžko smiřuji. Moc vás prosím, omezte své příspěvky na konstatování holých skutečností, neurážejte nikoho a zejména se vyhněte sporům s panem J.S. (pane J.S. stejně moc vás prosím o totéž). A fakta? Mám pocit, že starosta i radní Erben dostali příležitost se vyjádřit. Kdyby jejich sdělení mělo hlavu a patu zcela jistě by se v reportáži objevilo. Tady se projevilo jen to, že novinář na nevstřícné jednání odpověděl humorným způsobem. Nic jsme se nedozvěděli, ale já se aspoň pobavila.
    A arogance minulého vedení? To zřejmě žertujete. Běžte se zeptat na úřad v jaké atmosféře pracovali dříve a v jaké nyní. Já osobně jsem s panem Roklem jednala několikrát (a více než jednou o věcech ne zrovna příjemných), ale nikdy jsem neodešla s tím, že mne starosta nevyslechl nebo se nesnažil najít řešení. A už nikdy ne ponížená, což se mi u pana Skořepy stalo.

    Ostatně nejčerstvější příklad (abych byla konkrétní) z posledního zastupitelstva:
    Poté co bylo oznámeno, že novou ředitelkou Sociálních služeb bude paní Skořepová (světe div se) se doktor Jakoubek zeptal starosty zda si pamatuje, že mu před volbami slíbil, že jeho manželka nikdy nebude ředitelkou tohoto zařízení. Za tento slib tehdy získal podporu doktora Jakoubka (spolustraníka). Odpověď starosty: Nepamatuji. Odpověď Jakoubka: Potom s mojí podporou už dále nepočítejte.
    Zdá se vám to konkrétní a průkazné? Bude toto uvedeno v zápise ze zastupitelstva?
    Omlouvám se všem za sáhodlouhý příspěvek, ale přístup pana RJ mi skutečně nepřijde korektní.
    Marie

    OdpovědětVymazat
  19. Tak pana starosty z Rychnova nad Kněžnou si všimli po naší reportáži v hlavních zprávách TV Prima i Parlamentní listy a dopadlo to hůř než u nás na otázky bude prý pan starosta Skořepa odpovídat až v roce 2014, ale třeba nebude mít obligátní odpovědi jako pro nás "Protože mě stříháte a nejste naší voliči, tak vám nedám možnost stříhat dál" , je to úsměvné, ale mě to připadá skoro k pláči, co to může být za starostu takhle velkého města jako je Rychnov nad Kněžnou když je arogantní i na celorepublikové media a diskuse mu nic neříká??? Pak už zbývá jen spekulace "asi v ODS nemají lepšího kandidáta" a jestli to tak opravdu je, tak tedy voliče z Rychnova opravdu hodně lituji.

    http://www.parlamentnilisty.cz/parlament/208015.aspx

    Roman Svoboda

    OdpovědětVymazat
  20. Pane RJ s vaším fašizujícím smýšlením již polemizovat nehodlám, jen bych chtěl podotknout, že známé machiavellistické heslo (které mj. posloužilo nacistům pro "ospravedlnění" holokaustu) zní správně: "Účel světí prostředky."

    OdpovědětVymazat
  21. Nebojte se, Marie. Na úroveň pana RJ se nikdy nesnížím.

    Mimochodem v prvním odstavci opět argument, že: "16 let se tady... " :)))) Zase Rokl a zase argumentační prázdno. Ty lži o městě v dluzích si nechte na Silvestrovskou zábavu.

    Jinak Skořepa dělá co umí, město ještě nikdy nevedl (a další šanci již mít nikdy nebude) a protože město prostě není firma, tak jenom neví, co dělat. Z firemní praxe umí osolit dodavatele a odběratele, proto dražší parkování a poplatky za kde co.

    Pokus zamluvit průser jak vrata není úspěšný. Koalice se v RK začíná hroutit. Chápu, že Vám to nemusí být příjemné.

    J.S.

    PS: neuškodilo by Vám pár dílů Vaší oblíbené Ordinace, ta totiž uklidňuje, vynechejte jenom scény, kdy se zjistí, že Frynta má zřejmě rakovinu, to by Vás mohlo opět rozrušit a Vy byste mohl napsat další slaboduchý příspěvek a to si zde nikdo nepřeje :)))

    OdpovědětVymazat
  22. Pane S.N., Skořepa před rokem podle jednoho machiavellistického hesla začal: Divide et impera. Ovšem nečekal, že nevole, kterou vyvolá jeho osoba, bude na tolika frontách a tak velká. Onen Vámi zmíněný citát se dá vysvětlit několika způsoby. Mě by např. zajímal, jaký účel svým konáním starosta sleduje.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  23. Vážení a milí diskutující.
    Doporučuji nereagovat na příspěvky se zkratkou RJ. Jejich autor je píše jen proto, aby jimi odvedl pozornost od konkrétních připomínek. Proto jeho příspěvky je jedno velké NIC.

    Pane RJ, doufám, že jste pochopil, že na má slova nemusíte reagovat. A ještě něco - laskavě Vás prosím, pište jen v případě, že máte opravdu něco duchaplného ke sdělení. Děkuji za pochopení.
    (trk)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak ten Pukštefl tam hrál asi hokej za HC Sibiř co jsem tak pochopil.Jinak je to dacan z Kostelce.

    OdpovědětVymazat
  25. A mimo jiné Pokštefl je jedním ze zakladatelů Rychnovské defenestrace. Prostě jedna ruka se Skořepou.

    OdpovědětVymazat
  26. Poznámka k příspěvku paní Marie (týkající se zvolení nové ředitelky Sociálních služeb města Rychnova n. Kn., o.p.s.):

    Případ sledujeme od jeho počátku, kdy nová rada města necelých 14 dní po svém jmenování učinila první tehdy bezdůvodný krok, a to odvolání členů správní a kontrolní rady Sociálních služeb a jmenování nových orgánů složených jenom z členů rady města (tři z nich jsou ve správní radě a tři další v dozorčí radě včetně starosty města ing. Skořepy). Je tedy zcela evidentní, že tím byl účelově vytvořen prostor pro další manipulativní kroky vedoucí k současnému stavu.

    Dnes už nemůžeme být napadáni ze spekulací, ale vzhledem k tomu, že rada města ve svém usnesení neuvedla jméno vybrané ředitelky a zůstalo tak utajeno (jméno máme ale již potvrzeno z neoficiálních zdrojů), všechna námi zjištěná fakta a další údaje zveřejníme hned poté, kdy bude změna na postu ředitelky jmenovitě zapsána v Obchodním rejstříku a Sbírky listin MSČR.

    OdpovědětVymazat
  27. Některé komentáře mě příjdou hodně vtipné. Řekl bych, že člověk by měl mít vlastní názor a ne jenom opakovat názory jiných. Nechci urazit autora tohoto článku, ale podle mě by měl nejdřív naschromáždit nějaké důkazy, nebo alespoň tvrzení mít zjišťené z více zdrojů. TV ani noviny nepovažuju, jako dobrý zdroj (stačí, když se podíváte na primu pak na novu a zjistíte, že u stejných autonehod zahynuli různý počty lidí a krom odvysílají každou kravinu, viz. Brno se přejmenovává na Krno, na Šumavě bouchla atomová bomba atd...)

    OdpovědětVymazat
  28. Něco shnilého je ve městě Rychnově nad Kněžnou. Dalším důkazem je soutěž o logo města, kde se zcela "typicky událo ...viz.článek"Mezi třemi vybranými je ovšem jedno logo, které se už v září mělo objevit na titulní stránce redesignovaného městského zpravodaje. Vychází z Poláčkovy knihy Bylo nás pět. A jako jediné nedodržuje danou skladbu barev typické pro naše město." , logo je pro městskou radu nebo pro rychnováky?

    OdpovědětVymazat
  29. Vysvětlí mi někdo na co potřebujeme logo města? Máme přece znak - což pro praktické využití je jedno a totéž. Ale možná by jej šlo upravit: panna by místo na jelenu mohla sedět na modro-oranžovo-rudém papouškovi nebo strace.
    Marie

    OdpovědětVymazat
  30. Skořepo, Skořepo, už to máš za pár!

    OdpovědětVymazat
  31. Pro anonym (7. prosince 2011 0:32)

    Shromažďovat důkazy? Od toho tu jsou orgány činné v trestním řízení.

    OdpovědětVymazat
  32. Marie:
    Abych to měl popořadě, byla jste první reagující.. A přesto, že jste se mne obávala, vyslechnu i část Vaší prosby, protože je jistě opodstatněná. Co bohužel nemůžu akceptovat, je Vaše chápání faktu - tedy jestli opravdu věříte tomu, že kdyby radní měli vyjádření s hlavou a patou, že by se objevilo v reportáži? To, že zde byla Prima přizvána, rádoby anonymně, aby udělala z daného průšvihu skandál určitě nenahrává tomu, aby pak vysvětlení aktérů, kteří samozřejmě nemuseli mít svá proti vyjádření pravdivá, ale měli je. Dal jsem si tu práci a vyzjistil si podrobnosti ohledně odvysílané reportáže, kde sice pan Pokštefl mohl tušit, že ho nenatáčí proto, aby mu pochválili práci nového managera a že to dělá dobře a co plánuje, ale že ho potřebují jednoduše zdiskreditovat, což se jim zdárně podařilo. To, že Vám prezentace neobjektivní medializace skandálů přijde humorná, mi naopak přijde k pláči. Pokud se smějeme tomu, že člověk nemá šanci v médiích říct svůj názor bez střihu se podobá již zmíněným dobám minulým, kdy se také do tv dostalo jen to, co bylo schváleno. Dříve měla moc strana, dnes média... Takže Vám, promiňte to sdělení, ale sama jste ho naznačila, ve Vašem věku stačí naservírovat do tv, že v Rychnově se máme dobře a když to dobře nastříhají budou hodně opakovat, Vy se snad i dobře mít budete, protože to bylo v tv.

    To, že Vy máte s panem Roklem opačné zkušenosti Vám jistě neberu - asi měl důvod k Vám být takový, jaký byl. Ale kdo by také pomlouval svého chlebodárce, že? Když Vám jde někdo na ruku... teď vše, co udělá nový starosta opačně a v rámci úspor je špatně. Chápu, že se těžko smiřuje s tím, že když nás dřívější starosta zahrnoval na městě blahobytem, aby mu šli dobře lidi na ruku - atmosféra byla jistě báječná. Když se teď od korýtek vyhazuje, šetření se má dotknout každého.. - nepopulární kroky se snadněji kritizují, než obhajují. Věřte si čemu chcete, já zatím věřím, že ten účel aktuálního starosty je městu rozhodně prospěšnější, než ten předchozí. Prostředky, které jak mne někdo správně opravil, mu ho světí zatím moc nevoní, ale soudy před další zprávou o stavu unie dělat nechci.

    OdpovědětVymazat
  33. Na druhou stranu, aby mne tu nebylo hloupě vyčítáno, že se snažím odvést pozornost - asi nováček na blogu, který si nevšiml, že pokud tu s nespokojenci současného stavu nediskutuji já, tak se tu klidně měsíc neobjeví příspěvek, protože kupu jich píše jeden člověk pod jedním nickem, tomu celkem logicky ze strany kurýra nebude zabraňováno, protože jde na ruku jejich tvrzením, pokud to není autor sám. A ano, J.S. je jedna z těch zkratek, proto ty hrubé záplaty... a jak je známo, sám sobě si člověk dlouho nevydrží utvrzovat vlastní pravdu a chce i jiný názor... tedy zpět k tomu odvádění od problému:

    Pokud se opravdu prokážou ta četná obvinění z manipulace ve vlastní prospěch (cyklostezka na studánku, kanalizace Dlouhá Ves, výběrko na TV Rychnov, přeprodej, respektive pronájem zimáku) tak pevně věřím, že se najdou páky na potrestání viníků. U pozemku z bazénem, jeho samotná realizace, prodej staré kotelny, četné prodeje nemovitostí, dotace na jídelny, bílí koně na kandidátce - u toho všeho se to již pravděpodobně nepodaří. Ale asi proč ne, když v tom někdo umí chodit a lidi mu to ještě věří, asi to je um, a ten se musí cenit. Pokud se to teď děje stejně, nebo hůř a neumí se v tom chodit, neum se taky musí cenit. Takže ač budu zatím Skořepu hájit, věřte tomu, že takovej hrdina to pro mě není, abych mu musel pochlebovat i za chyby. Zatím jsou to ale pouze spekulace a kachny. To že Pukštefla, Pokštefla a jeho PZS berete jako Pokšteflův Zimní Stadion, je opět spíš úsměvné. Zkuste se podívat na to, co pan Horák (jednatel a majitel PZS) pro zimní stadiony už udělal a jaké má zkušenosti s hokejem. Zjistěte si, jak se s Jardou Pokšteflovým poznali a pak špekulujte, jak tam napasovat toho Skořepu a jeho podpis na základě doporučení rady. Vypadá to hezky jako malá na bráchu ze strany, ale klíč je malinko složitější. Ale kachny se dělají snáze.

    Závěrem: Nešlape to v tom městě ideálně, na to že už tam operují přes rok, ale co jsme si zvolili, to máme - já tam mám, co jsem chtěl, tedy jsem rád, že jsem k volbám přesvědčil stejně smýšlející. Když jste tak šíleně nespokojení a myslíte si, že oprávněně, najděte si tu podporu všech, hromad a mas, kteří to tak vidíte a vyvolejte mimořádné volby, sepište petici, udělejte něco. My to udělali, výsledek dorazil sice se zpožděním, ale dostavil se. Bohužel taky díky médiím, protože většina RK tam asi opravdu hledá reálné zdroje... Těším se na Vaše akce, přesvědčte nás, že to, co se děje je jeden velký omyl!

    OdpovědětVymazat
  34. S.N.: Co by chudák občan taky měl dělat, že jo, počkáme, až se budou činit orgány... Zkuste i své orgány zapojit do svých výroků!

    OdpovědětVymazat
  35. Dobrý den,
    ráda bych napsala pár slov ke zde diskutovanému téma - zimního stadionu. Jakožto matka dítěte, které navštěvuje místní hokejový klub, pana Pokštefla znám. Je totiž předsedou HC. Ráda bych řekla, že téma reportáží bylo pochopitelně mezi rodiči diskutováno, ale po vyslechnutí názorů (především pana) je nám jasné, jakým směrem byly reporáže cílené.
    Pan Horák nám jasně sdělil, že pan Pokštefl není zaměstnanec stadionu (nijak si ho nedohodil, jak se traduje) a nebere za svou pomoc a aktivitu, kterou vykonává dobrovolně a mimo své zaměstnání, žádnou odměnu. Nařčení, která se objevují, jsou naprosto směšná a dle informací z klubu víme, že jak pan Horák a pan Spěváček, tak také pan Pokštefl již vše řeší se svými advokáty. Jako předseda klubu, byl na základě mnoha faktorů, zvolen koncem letních prázdnin námi - rodiči na valné hromadě a za sebe mohu říci, že za těch pár měsíců, toho udělal opravdu mnoho. Mimo jiné v rámci sponzoringu dokázal do klubu přivést např. Škoda Auto a když vezmu těch pár let, co na hokej se synem docházíme, nikdy tam nepanovala tak skvělá atmosféra! Pokud bych se mohla vyjádřit k samotnému ZS, řekla bych pouze, že byste se tam měli sami zajít podívat, abyste zjistili, jak to tam žije! Pro naše děti a jejich sportovní - hokejovou budoucnost, je práce všech zúčastněných opravdovým přínosem!
    Včera mi manžel, který se byl podívat na zápase městské ligy sdělil, že od ledna budou instalovány skelní nadstavby nad mantinely a hádejte, kdo je prý sehnal ?
    TS služby provozovaly zimní stadion dlouhá léta, ale dle nás (klidně mne opravte) nezainvestovali ani korunu pro jeho lepší funkčnost a využití. Pan Horák evidentně investuje nemalé peníze a to pronájem ledové plochy zlevnil, upravil rozpisy apod. Přitom právě TS nemohly s cenou hýbat a dělat změny v rozpisech, protože byl prý rozpočet našponován. Jak je tedy možné, že to teď při stejné dotaci lze? Navíc nám pan Horák řekl, že dotace klesá a za 6 let bude nulová.
    Zimní stadion opravdu žije a to nejen na zápasech nové ligy mužů! Ten, kdo se tam byl letos podívat, by nemohl psát takové řádky, které tady výše čtu!
    Je zbytečné a smutné hanit práci lidí, kteří mají evidentní přínost pro danou oblast...

    díky
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  36. Pane Rj, to už je slušná paranoia, je mi Vás upřímně líto. Ostatním normálním lidem též doporučuji omezit reakce na toho pána.¨

    Jinak paní Ivano hezký příspěvek, bohužel chyba se stala, nebyla první a bude mít zřejmě soudní dohru. Jen se zeptám, díky komu vlastně zimní stadion stojí a byl i zastřešen? Nezpomínejme!

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  37. Na D1 byl pry spatren klokan, neni to nahodou Skorepa skakajici pryc z RK? Asi ne, jaka skoda...

    OdpovědětVymazat
  38. Takovejch kecu RJ a pritom stacilo napsat: miluju Skorepu a nenavidim Rokla.

    OdpovědětVymazat
  39. Pro paní Ivanu:
    Myslím, že trochu mícháte jablka a hrušky. Problém není v tom, jak nyní prosperuje zimní stadion, ale jakým způsobem byla radnicí vybrána firma pana Horáka. Podle toho co říkal pan Erben, tak se s panem Horákem jednalo mnohem dřív než došlo k rozhodnutí městské rady. Tedy mně z toho vychází, že se udělalo vše proto, aby to nakonec dělal pan Horák - ať se děje, co se děje. Ačkoliv může být činnost pana Horáka prospěšná uživatelům zimního stadionu, tak to ještě nemusí znamenat, že v tom město nezahučí. Kdyby radní na jaře veřejně řekli, že našli nadšence, který chce změnit fungování zimáku, kdyby o tom s obyvateli města mluvili, pak věřím, že by televize neměla co točit. Jenže radní s obyvateli mnoho nekomunikují.

    PN

    OdpovědětVymazat
  40. Plus dodejme schválení dotace firmě, která neexistovala a máme tu průšvih jak Krno :)))

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  41. Milá Ivano,
    Vaše názory a pohled docela chápu. Vy jste napsala, to co vidíte a slyšíte kolem party, která vznikla nyní na stadionu. Třeba se mýlím, tak mě opravte. Ale asi vám sotva řekli, jak se tam na stadion dostali. A to myslím je jádro celého problému, nebo alespoň jsem to tak pochopil.
    Nechci se opakovat, že vám celkem rozumím. Mrzí mě však, že jste napsal tak, jako by se předtím skoro nic nedělo. Není to tak, že se nic nedělo a až nyní se to jak se říká rozjelo. Víte, že díky městu v polovině devadesátých let se prosadilo to nejpodstatnější – zimní stadion byl zastřešen už za působení TS? A že od té doby tam byla pořádána řada nejen sportovních akcí, turnajů vč. RHL, ale i akcí pro školy a veřejnost.

    Je dobře, že co člověk, to názor. A že jste se vyjádřila za část lidí, kteří jsou se současným stavem spokojeni, ale i pan Horák musel v listopadovém Zpravodaji města přiznat, že to není všechno jak si předtavoval: „Otevřeně říkám, že ohlasy rychnovské hokejové veřejnosti jsou zatím docela negativní.“ Nemyslíte, že je to i tím, jakým způsobem byla na zimní stadion „nainstalována" jeho nově založená společnost?
    (vik)

    OdpovědětVymazat
  42. Jj, nějak se v tom přestávám orientovat. Kdo je vlastně ten pan Spěváček? Jardu Pokšetfla znám a navíc mluvil v rychnovský TV a pana Horáka jsem četl v místním zpravodaji. Vím o nich, že to jsou kámoši, ale o tom Spěváčkovi fakt nic nevím. Co má s nima sploečnýho, že se chce soudit?
    Wiki

    OdpovědětVymazat
  43. Potrefeny husy se chtej soudit, tomu rikam pr*el.

    Aleš K.

    OdpovědětVymazat
  44. No, to se taky bavím, já jsem si původně myslel, že v reportáži Primy byla napadená rada města za její rozhodování, ale místo toho se ozývají hoši, co spolu mluví. To se chtějí soudit vlastně za co? Pro jistotu jsem si obě reportáže pustil znova. Jméno pana Horáka v nich nezaznělo ani jednou, o jakémsi Spěváčkovi tam taky nepadlo ani slovo a Pokšteflovi se zmínili, že je to mimo jiné neúspěšný kandidát za ODS ve volbách. To se chce soudit za poškození dobrého jména? A nebo za to, že si nepřál být v reportáži uveden? To na zimáku působí v utajení?
    (trk)

    OdpovědětVymazat
  45. Taky mi přijde úsměvné, kolik lidí se po jedné, dle některých určitě nepravdivé :))) reportáži ohání právníky. Je to pro mne takový lakmusový papírek, který říká, že kdyby bylo všechno ok, neposílál by Pokštefl výhružnou (a ne málo) sms.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  46. (vik)
    Pokud otevřeně řikáte, že ohlasy rychnovské hokejové veřejnosti jsou docela negativní, tak Vážený příteli, otevřeně lžete.
    Sám chodím hrát 3x týdně a 2x týdně na trénink se synem, tzn. jsem na zimáku téměř každý den.

    Nevím, proč tu padají slovní spojení jako RHL apod. Tato pseudosoutěž, organizována jedním člověkem, jehož tým neustále vyhrával a on sám si určoval pravidla, navíc je on sám porušoval (bez následků) je sice hokejovou soutěží, ale pouze hobby ligou. O návštěvnosti by Vás nejlépe informovali provozovatelé občerstvení, které dole bylo a kterého úroveň byla asi jako pořádání oné soutěže. Ovšem majitelům občerstvení se to vytýkat nedá, jelikož snažit se dělat kšeft, když si k Vám přijde týdně koupit párek a pivko 50 lidí je vcelku nemožné. Tím chci říct, že RHL nikoho nezajímala a z vlastní zkušenosti mohu říct, že ani teď nezajímá. Kdyby chlapi na zimáku neudělali vstřícý krok a nedali výsledky na svoje stránky, tak ani nevíme, jak ty zápasy dopadly!
    Co TS na zimním stadionu se týče, tak přesně jak bylo popsáno. Neudělali nic! Hráli v kanclu solitaire a chrápali na pohovce při sledování tv. Když chtěl člověk nabrousit brusle, udělali mu z toho carving. Kvalita ledu otřesná, v šatnách bordel o čistotě sprch nemluvě, ke všemu tisíc keců a nepříjemnost. Pouze jeden chlapík (takovej nemluva) a pan Strnad tam byly v pohodě, ale až nám ho bylo líto, že v takovém kolektivu dělali.

    Současný stav - led naprosto skvělý, i když co vím, pan Horák s ním stále ještě spokojen není. Plexi za střídačkama skvělá věc, člověk má klid. Pokud jak se tady píše budou i skla kolem mantinelů, tak to je naprostá bomba! Na zápasy místního týmu chodí kolem stovky fanoušků (nepočítám fanoušky soupeře, na utkání s česticema v novinách psali 260 platících) a číslo stále stoupá. Při zápasech super občerstvení dole a luxusní nahoře. Organizace taky skvělá, šatny čisté, vytřené, všude pořádek. Nevím co víc si přát.

    K historii zimáku taky své vím a pokud ji tu někdo připomíná, tak by ji měl také sdělit.

    Zimní stadion je zásluhou zastupitele, pana Richtra. To zní hezky a samozřejmě se mu to musí také hezky poslouchat. Je tu ale jedno ALE. Zimní stadion se vlastně nejmenuje zimní stadion, jmenuje se "uměle chlazená, ledová plocha" a to proto, aby na jeho výstavbu v minulosti byla možnost použít dotace. Argumentovalo se totiž, že je to zařízení pro školy! V případě názvu zimní stadion, by dotace nebyla. Tudíž bylo také dáno, že stadion není určený pro hokej (stejné důvody). Proto už logicky selským rozumem musí být jasno a nabízeti se otázka - jak by se mohl stadion uživit? Tím, že tam budou chodit školy a probíhat veřejná bruslení?. Těžko, že?!?! Stadion (píše se mi to lépe než ta chlazená plocha) byl sice určen pro školy, ale ty nedostali ani korunu dotace od města. Hodina pronájmu, tak aby se zaplatili veškeré náklady vyjde na 1600,-. To měli platit jako žáci? rodiče? A i kdyby, jednou - dvakrát týdně tělocvik? ani těch 1,2 mil co stadion zpolykal by to nezachránilo. A takto by se dalo postupovat dál od nejmenší plochy určené pro hokej, kterou alespoň (údajně) vydupal pan Lukášek, přes nedostatek kabin, špatně vyřešený způsob chlazení kdy druhotně chlazením vyrábíte teplo, to pouštíte na střechu, kde ho ventilátorem (tudíž za peníze) ochladíte a teplo na vodu a na výtop si kupujete z teplárny za nemalé peníze, atd atd. Těch pochybení s realizací je opravdu mnoho! Zastřešení, které je na městě vedeno jako investice 20 mil kč, je taky kapitola sama o sobě. Jedná se o zastřešení a dostavbu kabin. Cena 20 mil. Když si sednete k internetu, najdete realizační firmu, která má toto v referencích s cenou 9,9 mil Kč.
    ..... Ale stadion stojí díky panu Richtrovi....

    OdpovědětVymazat
  47. .....
    No, abysme se vrátili k jádru věci, na zs jsou školy teď také. Ovšem na požádání je k dispozici proškolený pracovník, který zajišťuje výuku bruslení (zdarma), nebo si snad myslíte, že učitelka naučí děti bruslit? 90% kantorů to neumí sami bruslit. Proto tam školy nechodily a také proto, že nechtěli děti tahat brusle. Nynní vyřešeno, je tam hojně využívaná půjčovna bruslí a hlavně HELEM, což je velmi důležité! Stejně jako jsou využívané nástroje, taková opěrátka pro nejmenší, co jdou na led.
    Víte, stačí jen zajít, otevřít oči a občas se zeptat, pochválit chlapi za tu dřinu a vidět, že z toho mají radost, protože nastartovali zimák k něčemu, co má konečně smysl.

    Ale to, že je hokejová veřejnost v rk negativní, je absolutní lež. Mimochodem, jaká veřejnost? když tu doteď nic nebylo (na rhl nikdo nechodí) a oficiální klub je až od letoška...a ten lidi táhne. Vždyť jsou chlapi na třetím místě tabulky! Tak nemlet blbosti a radši přijďte na hokej! Doufám, že pravda s přidělením dotací se vysvětlí, ale zatím mohu říct, že pan Horák, (který měl o stadion zájem již před třemi lety a se stejným konceptem snížením dotace na nulu mu nebylo z radnice ani odpovězeno!) dělá za míň peněz o hodně víc muziky a zasloužil by si pochvalu a né lynč takovéhoto typu. Je to sportovec, profesionální hokejista, navíc reprezentat (hrál s Jágrem, Hejdukem, Bonkem a dalšími, byl v na farmě klubu z NHL) a vy z něj teď uděláte pomalu zloděje. Přinesl západní systém, který funguje, systém který využívá potenciál stadionu v celém možném spektru a rozsahu a nabízí veřejnosti to, co zimní stadion nabízet má. Lidi by se měli zamyslet, než (chce se říct ze závisti) řeknou hovadinu.
    O to víc nechápu, jak si pan Richtr mohl dovolit v TV říct, že zimák je "lukrativní záležitost". Pod vedením města (TS) to byl pouze těžko, ale velmi těžko dotovatelný trn v patě.
    Každý by si měl uvědomit, že dokud to měli TS, nebyly nuceni hnout prstem, protože dotace přitekla a ztráta se dofakturovala.
    Pokud to má soukromá společnost a chce se uživit, tak se prostě musí ohánět a snažit se! Ale ani já sám výrokům Karla Horáka, tak Jardy Pokštefla, že když se spojí vše a funguje jak má, zimák prodělávat nebude, moc nevěřím. (zálohy na vodu, elektriku atd musí být strašná raketa)

    Jediný co bych těď vytknul, je fakt, že po schodišti, které je určeno pro bruslící chodí i lidé v botách a tím zanešené nečistoty na schodiště nemají dobrý vliv na ostří nože. Ale prý budou schody do občerstvení zvlášť od léta, tzn příští sezóny. Tak uvidíme.

    zdraví Tomáš (dlouholetý návštěvník a hobby hráč)

    OdpovědětVymazat
  48. Pokud se nepletu, tak ledova plocha vznikla diky dotaci ze statniho rozpoctu - neco jako ve smyslu: tady mate penize na ledovou plochu v rozmerech nikoliv hokejovych a nebo nic. Ale je dobre, ze takova plocha tu je - jen ty zasluhy nejsou az tak zasadni.

    PN

    OdpovědětVymazat
  49. http://www.konstrukthk.cz/zastreseni-zimniho-stadionu-rychnov-nad-kneznou.html

    OdpovědětVymazat
  50. Tomáš:

    Tomáši jsem rád, že jste opět potvrdil, a dosvědčil, že ať to udělali jakkoliv, zatím je přínos evidentní. To, jestli to ušmudlali hloupě, to už je druhá věc a tu ať obhájí a vysvětlí. Myslím, že oživení stadionu je zřejmé a nikdo si neodváží sporovat, že tady je jednoznačně obrat k lepšímu.

    Podstatné je k Vašemu příspěvku říci, že citace: „Otevřeně říkám, že ohlasy rychnovské hokejové veřejnosti jsou zatím docela negativní.“ patří přímo panu Horákovi, a je někdy z kraje října, neboť se toto objevilo v listopadovém čísle Zpravodaje - tím tedy aby nedošlo k mýlce, on sám čekal, že ohlas bude větší, než toho času byl, což si myslím je každý týden jinak a velmi znát a myslím, že aktuálně ví, že posun lidi cítí a dále je to táhne. Když se prokáže, že kroky, které vedly k získání této příležitosti, byly v pořádku a mají logické vysvětlení, jistě bude na místě pogratulovat, neboť já vidím kus práce a to dobré! Pokud se prokáže opak, bohužel bude mít tento úspěch i hořkou pachuť úvodního pochybení - úmyslně píšu pochybení, neboť úmysl oklamat nebo ohnout trochu zákon dle potřeb v tom nevidím. Je jasné, že pokud nekoupíte hotové eseróčko, nějaký ten byrokratický čas to trvá a to mohl být i kámen úrazu - jestli a jak bude někoho bolet, to se myslím brzy ukáže!

    OdpovědětVymazat
  51. Milý Tomáši.
    Jestli jste nepochopil, tak jsem v uvozovkách citoval doslovně pana Horáka zveřejněná ve Zpravodaji - listopad 2011. Takže pokud lhal on, obraťte se na něho a s ním si to vyříkejte. A mě, prosím, nenapadejte ze lži.

    Jinak děkuji za zevrubný rozbor soutěže RHL. Netušil jsem, že pouhá zmínka o této „pseudosoutěži“, jak ji označujete, ve Vás vyvolá takové emoce. Já osobně jsem nebyl jejím vyznavačem, ale netroufám si ji pomlouvat. Ostatně házení špíny na vše minulé a vychvalování všeho současného není můj styl. Ale každému co jeho jest…

    Ale spíš mě zajímá jiná věc. Z Vašeho příspěvku je zřejmé, že na stadionu, tedy přesně řečeno v areálu s umělou ledovou plochou, jste asi přímo působil hodně let, když máte takový přehled. Svěřil jste se někde s tím, co Vás ta léta tížilo? Pokud ne, je to škoda. Protože nemohu pak říci nic jiného, že po každé bitvě je každý generálem.
    (trk)

    OdpovědětVymazat
  52. Ehm výhružná SMS to rozhodně byla, proč by se měl taky pan Pokštefl bránit kvůli lžím? Kdyť přeci na tu sms ani neměl právo, aby se bránil :-D Příjde mě vtipné kolik lidí věří médiím a všechno jim baští, i tu ordinaci v růžové zahradě :-D
    Poslaná sms reportéroj po natáčení (zdroj: http://www.facebook.com/note.php?note_id=2248460135224 )
    "Vážený pane Svobodo, dnes jsem měl možnost přečís si bodový scénář reportáže kauzy rychnov - zimní stadion. Rád bych dodal, že si nepřeji být v reportáži uveden a už vůbec ne pod titulkem núspěšný

    kandidát ODS. Ani nechápu, co s tím má ODS společného, ale vysvětlím co mám společného se zimním stadionem ja. NIC. Nejsem zaměstnanec, nejsem živnostník, nejsem jednatel PZS a ani podílník. Já na zimním stadionu defakto nefiguruju. Pouze ve svém volném čase vypomáhám majitelům firmy s činnostmi, které oni neovládají, nebo kde pomoc potřebují. Mám své dvě zaměstnání, jedno na vysoké pozici v jedné firmě, druhé v tv nova a díky práci v tv - přes 6 let vím, co si může a nemůže tv dovolit odvysílat. Chci tím vším říct, že příjmy z obou povolání jsou nezanedbatelné a pokud by měla znamenat reportáž mé poškození, budu se muset bránit právní formou a také to udělám. Spojujete mě s něčím s čím ve spojení nejsem a chcete mne tak veřejně poškodit, musíte si být vědom co to může znamenat, což jste zřejmě nebyl, jelikož vám bylo prý řečeno "že jsem si zimní stadion dohodil díky straně". Bohužel se pan Behan v tomto velmi mýlí. Já tam opravdu nefiguruju....Email s tímto vysvětlením a informací, že jsem si přečetl bodový scénář repo z hlavních zpráv den před vysíláním

    odesílám zítra šéfredaktorovi TV Prima....jsem člověk beztrestný, který hokej miluje a přes vytížení svojí prací si najdu volný čas, který hokeji dát. Ale debila ze sebe nenechám v tv udělat. Pěkný večer


    Je prokazatelně vidět podle některých že mu vyhrožuje, ba přímo vraždou!!!!

    OdpovědětVymazat
  53. To se to tady furt okecává. Nejednodušší by bylo přiznat, že byla chybou nechat si schválit dotaci z města a přitom nemít stadion v pronájmu. Třeba se pan Horák sám vzdá každoročních finančních příspěvků, když to tak nyní pěkně funguje. Nebo se pletu?
    Jirka

    OdpovědětVymazat
  54. Jirko a to Vás nenapadlo, že v dotační smlouvě je např. bod, že podmínkou poskytnutí dotace je podespaná nájemní smlouva?
    Tomu, co vyrobila TV PRIMA se odborně řiká účelová reportáž!

    Tvrzení, že můžeme být rádi, že tu alespoň ta plocha je, je nesmysl. To je právě ten problém, na který se staré vedení města snažilo chytit voliče, který dvakrát nepřemýšlí (neberte to jako urážku na svoji osobu). Ono samozřejmě, je dobře, že něco máme, ale také kolik ten provoz stojí. Proč by to nemohlo být původně promyšlenější, třeba o 20% dražší, ale nákladově o 40% měsíčně nižší ?! Je to uplně stejné jako s bazénem, který je napojen na slaboproud. Ale hlavně, že to máme!

    OdpovědětVymazat
  55. Co sem pletete reportáž TV Prima? Ta popsala jen to, co se stalo. Rada města zrušila nájemní smlouvu a přitom odklepla firmě dotační prachy. S tím okecáváním už nepokračujte, je to už trapný!
    Jirka

    OdpovědětVymazat
  56. Pokud výše uvedené dva příspěvky napsal pan Pokštefl (možná by se mohl podepsat), pak mi přijde divné, proč ve zprávě mluvil o tom že politika skončila volbami a tady píše cosi o starém vedení města a jak se snažilo chytit voliče. Takže nakonec v tom ta politika je.

    PN

    OdpovědětVymazat
  57. Jj, tvrdit, že politika skončila volbami je ale dobrý vtip. Stále tu ale nikdo neobjasnil, proč vedení města přikleplo dotaci neexistující firmě? Proč kanalizaci dělá kamarád z Madosu, který kanalizaci nikdy nedělal? Proč stezku dělají kamarádi z Collasu? Proč si starosta nepamatuje, že slíbil svou nedrahou polovičku neučinit šéfovou sociálních služeb? ..... ach tak, to je ta nová komunikace.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  58. Jirka:
    Okecává se to asi proto pane Jiří, že když tomu chce dát někdo nejjednoduší závěr, kterej vypadá hezky skandálně a ještě k tomu dodat, že "TV jen popsala, co se stalo".. že to asi není ten pravdivý závěr, který by se odpůrcům současného vedení hodil do krámu. Ono to bude kapku složitější a ve výsledku vůbec ne tak skandální, takže ta trapnost nebude na straně anonyma, který se to snažil slušně vysvětlit a evidentně ví o věci více, než Vy, pane Jiří!

    PN:
    Možná právě proto, že to nenapsal pan Pokštefl, ale někdo, kdo se zajímal o průběh a přečetl si na výše uvedené sociální síti přepis sms, která směřovala redaktorovi. Jeho nešťastné vyjádření mělo spíš upozornit, že akce okolo stadionu nedělá účelově ve jménu strany či voleb, ale ve jménu svém zájmu, v rámci svého koníčka. Což po reportáži, která jen pospsala, co se stalo, rozhodně nevyznělo.

    J.S.
    Vyjimečně zareaguji, protože můžu zůstat slušný: Ke všem bodům vyjma poslední události, která ještě není uzavřená - Skořepová ve vedení sociálních služeb, máte již v minulosti nesčetně vysvětlujících příspěvků. Osvěžte paměť a projděte si. Zaujatost ve všech případech byla vyvrácena, podezření na korupci nepotvrzena a jelikož vždy vyhrála nejnižší cena, není se o čem více bavit. Ve stavebnictví je běžná praxe, že komplexní zakázku vezme firma, a třeba i 90% z dané zakázky mu zřídí subdodavatel, na kterého má dobré vazby a tím zařídí i správnou cenu - nic neobvyklého, spíš naopak, pro daný obor typické.

    OdpovědětVymazat
  59. Usnesení rady města ze dne 19. září 2011:
    USNESENO č. 478/11
    Rada města v Rychnově nad Kněžnou
    I. ruší
    usnesení RM č. 423/11 ze dne 22.8.2011 (pozn. -zrušení nájemní smlouvy)
    a
    II. schvaluje
    uzavření Smlouvy o poskytnutí dotace na úhradu ztráty z provozu zimního stadionu se společností PZS, s.r.o., se sídlem Třebechovice pod Orebem, Na Ostrově 323, dle předloženého návrhu

    OdpovědětVymazat
  60. Že vás to ještě baví, pane RJ...

    OdpovědětVymazat
  61. Zimní stadion firmě PZS nepronajímá město, ale TS. Tudíž je firma PZS v podnájmu města. Proto to zrušení pronájmu!

    OdpovědětVymazat
  62. Omluvte mne, jestli jsem naivní, ale proč na stránkách města jednoduše pan Skořepa všechno nevysvětlí? Vždyť on je jedním z mála, kteří vědí opravdu přesně jak to bylo. A bylo by po napětí, které úplně zbytečně panuje. My bychom byli spokojení, přestaneme se osočovat a můžeme se k sobě chovat tak, jak se v době adventu patří.
    Marie

    OdpovědětVymazat
  63. Pane RJ, rád bych se zeptal, kdy nám přinesete ty informace o probíhajících trestních řízeních, jak jste sliboval. V záporném případě jenom potvrdíte svoji roli internetového kecálka a Skořepova pohůnka.

    Děkuji za odpověď.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  64. Marie,
    příští úterý je tiskovka ke "kauze" zimní stadion.
    Pořádá ji město, odpovídat bude starosta.
    Tuším od 9:00 hod.

    OdpovědětVymazat
  65. Když to tak čtu proč ty TS ještě máme.Už jen sečou trávu a svážejí kom.odpad,(to by Márius Pedersen taky zvládl)

    OdpovědětVymazat
  66. Pokud je pravdivá informace, že firmě ZPS zimní stadion místo původního záměru dodatečně pronajaly Technické služby, pak se to dalo čekat. Stalo se tak až poté, co radní firmu PZS de fakto „předjednali“ a nechali si pro ni posvětit dotaci zastupitelstvem města!

    Jak už jsem napsal, Technické služby (resp. jediný jednatel Skokan společnosti) jsou zcela ovládáni radou města. Takže sepsat poté s touto společností nájemní smlouvu jistě nebyl žádný problém.

    Zbývá ještě zastupitelům vysvětlit, proč z původně prosazovaného pronájmu zimního stadionu městem byl radou města obratem preferován podnájem.

    Ale ještě předtím je třeba na tiskovce ubezpečit novináře (hlavně ty „stříhací otravné“), že to nebyla od vedení a radních žádná kulišárna, natožpak zpackaný záměr počínaje jednáním s neexistujícící firmou, a konče „náhlou“ změnou…
    (trk)

    OdpovědětVymazat
  67. pro (trk)

    Ale to už bylo řečeno také, z jakého důvodu je firma PZS pouze v podnájmu. Jen mi přijde, že nikdo neposlouchá, respektive pravdu slyšet nechce, protože není už tak "zápletkovitá a senzační".
    Je to zdůvodu dostavby kabin a zastřešení stadionu. Jelikož město nebylo s.r.o., nemohlo si započítat odpisy z realizace do daní. Kdežto technické s.r.o. jsou, tudíž byla realizace fakturována a placena přes TS.
    Pokud by město chtělo TS z nájmu "vyšoupnout", muselo by je jednorázově vyplatit zbytkovou částkou, která se špekuluje, že je přes 10 mil. kč. Proto musel být původní záměr o pronájmu zrušen. To, že toto již redaktoři nezveřejnili, je smutné, ale jak jsem napsal, neudělali by tak senzaci.
    Smutný, až ironický úsměvný je také postoj pana Richtra. Jakožto zastupitel dostává veškeré zprávy ze zastupitelstev apod., proto je velmi dobře informován o veškerém dění! Do TV pak ale řekne takovouto stupiditu. Pouze tím ponižuje sám sebe, respektive poníží, až se vše zveřejní!

    Veškeré tyto kauzy jsou ale způsobeny nedostatečným informováním radnice občanům. Co naplat, že starosta ví, jak se věci maj, že v tom špína není, když to ale neřekne lidem, ví to je on + pár jeho spolupracovníků.

    Nepochybuji ale, že si zdejší konspirátoři opět najdou argumenty (často velice směšné), takových expertů je tady opravdu mraky.
    Brou noc.

    OdpovědětVymazat
  68. Myslím že u ZS nejde o konspiraci, ale spíš:
    a) o nekomunikaci vedení radnice s občany;
    b) o špatnou práci radních nebo úředníků - pokud něco připravuji čtyři měsíce či déle, pak musím znát i podmínky - a tedy i ten fakt, že nemohu pronajmout něco (kabiny, zastřešení), co je v majetku jiné firmy (TS) a že se to tedy bude muset řešit jinak než pronájmem.
    c) o politikaření. Pokud udělám chybu - a rada rozhodla o podpisu dřív než byla založená firma (byť jen o 2 pouhé dny), pak to přiznám a nesnažím se mlžit a mlžit a mlžit, ale naopak vysvětlovat a vysvětlovat a předkládat všechny dostupné podklady. Rychnováci totiž nejsou všichni ovce páně radních, ale jejich chlebodárci a t by si všichni zastupitelé měli uvědomit, že se zodpovídají právě obyvatelům města a ne svým partajím.

    OdpovědětVymazat
  69. Pro anonym (8. prosince 22:51)

    Jen si dál urážejte ze stupidity, neustále zesměšňujte, napadejte z konspirace, dělejte z lidí tupé nemýslící stádo - to vám totiž opravdu jde. Ale aspoň vědomě nelžete, že vše bylo již dříve vysvětleno.

    Kdepak, to už není způsobeno nedostatečným informováním radnice, ale dodatečným okecáváním vlastních chyb, které byly radnicí nasekány při jasně účelovém jednání. Což není poprvé! Tentokrát si ale na ně dovolila poukázat i TV, a to už je pro vás velmi nepříjemné, že…

    To starosta, který již od počátku je v dozorčí radě TS, nevěděl dopředu o tak triviální problematice s odpisy daní, to nevěděl nic o smluvních vztazích a vazbách TS s dalšími subjekty? To nevěděl, že pronájem není takto realizovatelný? Ale věděl, jinak by o sobě nemohl sebevědomě prohlašovat, že na rozdíl od jiných "ekonomicky nepolíbených" umí počítat.

    Víte, špínu nehledejte v nás. Ta už se zažrala jinde.
    BT

    OdpovědětVymazat
  70. Tak jak ti je Skořepo, když si to tady čteš? Maloval sis to s kamarády jinak co?

    OdpovědětVymazat
  71. Rychnovský občan a daňový poplatník si může přát, aby město dotovalo zimní stadion co nejméně. Pochopitelně, aby fungoval ke spokojenosti všech, kteří využívají jeho služeb. Technické služby vlastněné městem svou úlohu zřejmě nezvládly. Nabízí se otázka jaké z toho byly vyvozeny důsledky pro management? Výběr následnické firmy je dle dostupných informací zpackaný. Co na to bývalý manager Skořepa? Pozvedne-li firma PZS úroveň ZS za podmínek uvedených výše, nechť ZS spravuje, ale dejme jí čas a klid!!! Pokud Míra Richter hovoří o lukrativitě tohoto projektu byl zřejmě mentálně indisponován. Na závěr si dovolím tipovat, že Technické služby budou brzy prodány. Řečnická otázka - komu asi?

    OdpovědětVymazat
  72. Kdy má být ta tiskovka, na který bude Skořepa vysvětlovat? Nebyla dneska v 9 dopoledne? To tam bylo určitě spousta lidí v tenhle čas. Snad bude něco večer na Primě.

    OdpovědětVymazat
  73. Tisková konference je především pro sdělovací prostředky. A ty tam v 9 určitě byly!
    Zas další stupidní komentář = další stupidní rychnovák? Přemejšlej člověče!

    OdpovědětVymazat
  74. Vedení rychnovské radnice uspořádalo v úterý dopoledne tiskovou konferenci ke kauze pronájmu zimního stadionu ve městě. Starosta přítomným novinářům předložil prohlášení města. To naleznete v odkazu v záhlaví příspěvku.

    David Langr
    Orlický.net

    OdpovědětVymazat
  75. Pro jistotu ten link znovu:
    http://www.orlicky.net/index.php?id_zpravy=11547167091323773290

    OdpovědětVymazat
  76. Sice to chvíli trvalo, což si myslím zbytečně nechalo lidi v neklidu, šlo toto prohlášení udělat daleko dříve i prostřednictvím regionálních médií - to by jistě byl dobrý zdroj pro celostátní média, která si na botě konkurence ráda spraví reputaci - a město mohlo být očištěno daleko dříve. Teď bude tak jako tak zpochybňováno, co je nám předkládáno, ale pro rozumně smýšlející je tu alespoň protiargument na účelovou reportáž.

    Pro pana J.S. - mám pocit, jestli nejste jeden z těch postižených, který má strach, kam až ta trestní oznámení a řízení mohou dojít a které informace jsou veřejnosti přístupné. I kdybyste byl jeden z těch floutků, musím Vás uklidnit, dokud nebudou vyhodnoceny jednotlivá napadení a nebude řízení otevřené, nemá veřejnost k takovým faktům přístup a vystavení těchto důkazů by bylo protiprávní. Stále běží lhůty na podání odvolání a celé řízení může být pozastaveno. Stejně jako tomu je u šetření o veřejné soutěži na výběr společnosti pro zpracovávání rychnovské televize - prokázat se nic nepodařilo a mám pocit, že již v prvním odvolání bylo vyhověno a obvinění z podjatosti a případné korupce staženo.

    Ale jelikož se v tom nemá tendenci někdo účelově šťourat a zasílat podněty takovým subjektům, které rádi pustí kachny až do celostátního vysílání, asi ani nikdo z města nemá tendenci toto zpětně vysvětlovat - což souhlasím, že je škoda - hlavně když se rádi chvástají zlepšenou komunikací. Přes všechny problémy asi holt nehasí to, co je nepálí - a protože pálit by je měly nesplněné sliby občanům, měli by se občané ozvat a ne jen psát na černý blog... Tudíž za mě malý bod pro toho, kdo zatahal za nitky bulvárních, rádoby investigativních, novinářů a otevřel diskuzi za hranice zastupitelstva, respektive dveří, kde se konají jeho zasedání.

    OdpovědětVymazat
  77. Stručně, jasně: Společnost s.r.o. bez ohledu na den svého založení vznikne až zápisem do obchodního rejstříku. Mezi založením a vznikem ještě nemá právní subjektivitu.

    Prostě i narcis Skořepa může udělat chybu, že si ji neumí přiznat je věc jiná.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  78. Pro pana RJ: opět díky za zájem o mou osobu, opět Vám připomenu, že je Vám po mě houby, na mě ty Vaše lustrační praktiky, fašistické kecy a demagogické výlevy neplatí.

    Díky posledním dnům vím, že nejsem sám a to je moc dobře! Ona nakonec všechna špatnost dostane co proto, ale na to jste ještě moc mladý, abyste toto věděl a moc natvrdlý, abyste na to přišel sám.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  79. Pro J.S.
    Jak se vede v technických? Raději běžte překontrolovat sklady posypového materiálu!

    OdpovědětVymazat
  80. A ještě jednou pro J.S.
    PZS nepotřebovala právní subjektivitu (mezi založením a vznikem), protože evidentně nic nepodepisovala!
    Podnájemní smlouvy se podepsaly až koncem září a to už byla dávno i v rejstříku !!!

    OdpovědětVymazat
  81. Pro anonyma 13. prosince 2011 13:17: asi dobře, nemohu soudit, zkuste si tam zavolat nebo se dokonce zajít zeptat osobně,

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  82. A ještě jednou pro anonyma 13. prosince 2011 13:24: Dotace byla přiklepnuta podle rejštříku neexistující firmě. To nám Skořepa nevysvětlil a víte proč? Protože to nemá vysvětlení, podle kterého by z toho sám vyšel bez škraloupu.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  83. pro J.S.

    už vypadni ty špíno!

    OdpovědětVymazat
  84. Díky za velmi inteligentní reakci.

    Nevyhovím.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  85. Co to proboha melete člověče (J.S.)
    dotace byla přiklepnuta EXISTUJÍCÍ FIRMĚ !!! To jste slepej, hluchej, oboje, nebo blbej. Jak vám to více podrobněji vysvětlit?

    OdpovědětVymazat
  86. Pro anonymní příznivce SS (starosty Skořepy):

    Jak již bylo řečeno:
    "Jen si dál urážejte ze stupidity, neustále zesměšňujte, napadejte z konspirace, dělejte z lidí tupé nemýslící stádo - to vám totiž opravdu jde... Víte, špínu nehledejte v nás. Ta už se zažrala jinde." (BT, 9. prosince 2011 11:56)

    OdpovědětVymazat
  87. Ne, špína jste opravdu vy. Doslova banda pitomých tupců.

    OdpovědětVymazat
  88. S.N. a B.T. i J.S.:

    Přes předložení fakt, která jasně vypovídají o standardním postupu, stále budete tvrdit, že něco není v pořádku. Mluvíte o zažrané špíně, ať si pana Skořepu obhajujeme, ale já mám pocit, že systém funguje opačně - pokud tvrdím, že je někdo vinen, musím to prokázat. I přes anonymní tvrzení bez jakýchkoliv fakt, TV opravdu nepovažuji za faktický důkaz, se Vám tu dostává četného hájení takových omylů, kachen a konspirací, přesto zůstáváte ve svém přesvědčení pevní - já se domnívám, že přesvědčení to není příliš objektivní a svým pravděpodobným zaujetím ve věci až nezdravé, jak s tím přesvědčením zacházíte. Jediné s čím souhlasím, že tuhle obhajobu by mohlo a dle svých předvolebních slibů i mělo dělat město samo, prostřednictvím svých zástupců ať už pro ty potřeby máme jednu nebo dvě cácory... Je pravdou, že když mluvit neumím, někoho tím pověřím, to asi Honza myslel dobře, ale na tu komunikaci nezvolil ty správné řečničky...

    OdpovědětVymazat
  89. Tak jinak - 22.8. rozhodla velevážená Rada města o pronájmu společnosti, která byla do rejstříku zapsána až 30.8. Sami posuďtem, jak moudré to bylo rozhodnutí.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  90. Vy musíte být opravdu hloupý, když nedokážete rozlišit rozdíl mezi podpisem smlouvy a schválením projektu.

    OdpovědětVymazat
  91. Mě by spíš zajímalo, kde vzala příspěvková organizace TS s.r.o. 20 míčů na dostavbu zimáku.
    Všude technický brečej, že nemaj na sůl, natož na techniku, ale v RK jde evidentně o velice prosperující společnost!

    OdpovědětVymazat
  92. Myslím, že autor by měl přidat video do článku
    http://www.youtube.com/watch?v=mqm4i3YdLjw

    OdpovědětVymazat
  93. Vycházím z prohlášení podepsaného Ing. Skořepou. Přízvisko hloupý jsem si napsat nedovolil.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  94. Já jsem taky mluvil o Vás pane J.S.

    OdpovědětVymazat
  95. Jsem rád pane J.S., že Vás poslední dny přesvědčily, že ten špatný, mladý, hloupý a natvrdlý - tady na tom blogu jsem já. Nicméně bych i anonymní obhájce poprosil alespoň o pseudopodpis, ať se v tom zase za chvíli neztratíme, díky.

    OdpovědětVymazat
  96. Pan J.S. rozumí, Vy zřejmě ne, pane Anonym. Označujete mne za hlupáka, ja říkám, že vycházím z informací obsažených v prohlášení. Chápu, že této elementární logice nemusíte rozumět.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  97. Viděl jsem všechny tři reportáže v hlavních zprávách TV Prima a také jsem se seznámil s dnešním prohlášením pana starosty. Myslím, že pan starosta nežije v realitě a nepochopil, že mu je dáváno za vinu evidentní porušení zákona s celou svou radou města.A jak se asi s největší pravděpodobností stane půjdou za evidentní porušení zákona před soudem a ať jak soud dopadne dobře nebo špatně pro pana starostu a jeho radu, vždycky zůstane jen ostuda pro Rychnov nad Kněžnou, že jsme si takového starostu zvolili do čela města. I když arogantní chování před kamerou medii mě bylo sympatické, hlas bych mu už ve volbách nedal, nechci se stydět říci třeba v Hradci králové že jsem z Rychnova a to se vedení města včele s panem starostou povedlo před celým národem.
    Zdenek Novák už nevolič ODS

    OdpovědětVymazat
  98. Už to nekomentuj ty šmejde Pukšteflovej Anonymní.
    s pozdravem J.S.

    OdpovědětVymazat
  99. Je to s podivem, ale musím dát v jednom panu RJ za pravdu. Příspěvek výše podepsaný J.S. jsem nepsal já, lze to poznat, protože nadávky nejsou můj styl, podpis zásadně odděluji volným řádkem a konečně mě nikdo v této anonymní diskuzi nemůže urazit.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  100. Dle mne tady nadávky nemůžou urazit nikoho, protože v drtivé většině případů nejsou od "zdravých lidí", ale svým způsobem pouze nějak narušených, nemocných či jinak postižených jedinců. Zde se nevyjadřuje pravda, zde je třeba hledat cokoliv jiného než pravdu, pouze poté má příspěvek šanci na to, být uznán většinou.

    Apropó, už si někdo poslechl dnešní hradecký radiožurnál? Z tiskové konference ohledně zimáku tam bylo řečeno dost a kupodivu, po poradě s právníky dávají za pravdu novému (rok starému) vedení radnice a vcelku se i opřeli do TV Prima.

    To tu ale většina nechce slyšet, zde chce většina slyšet, že Skořepa udělal chybu, místostarostky se ho snaží krýt, PZS si ho dohodila díky Pokšteflovi a jeho aktivitě v komunální politice a všichni tam s úsměvem rozkrádají dotace.

    Faktem je, že toto je práce jednoho zkrachovalého vambereckého politika, dočasně ještě krajského zastupitele ODS, který ale po příštích volbách končí definitivně a v politice si už ani neškrtne, no a dále jeho přisluhovačky, která tvrdí že nejmenovaný hotel v RK, který patří rodině oného politika je téměř její, byť je to chudák slečna sotva základku vystudovala, dítě si udělala s feťákem a tátu, bývalého "mediálního magnáta" v RK má alkoholika.
    Už toto spojení dává naprosto jasně najevo, že ven vypustí pouze osvědčené pravdy.

    A pokud se máme podepsat (na něčí prosbu),
    tak prosím...

    ctrl alt del

    OdpovědětVymazat
  101. Člen ODS pomlouvá svého kolegu. To se to v Rychnově n. Kn. pěkně vyvíjí.
    Enter

    OdpovědětVymazat
  102. Můj kolega to určitě není. Nejsem příslušník žádné strany. Vy ano? Které?
    backspace

    OdpovědětVymazat
  103. Apropó, už si někdo poslechl dnešní hradecký radiožurnál? Z tiskové konference ohledně zimáku tam bylo řečeno dost a kupodivu, po poradě s právníky dávají za pravdu novému (rok starému) vedení radnice a vcelku se i opřeli do TV Prima. Jen k tomu dodávám že Rychnovská radnice je inzertním klientem ČRozhlasu tak asi proto.

    OdpovědětVymazat
  104. Přiznávám, že jsem volil některé co teď jsou na radnici a tak jsem delší dobu váhal, komu vlastně mám věřit a snažil jsem se držet odstup. Ale příspěvek “cttl alat del“ ukázal, komu že to teče do bot a ztrácí nervy. Celkem se dají pochopit útoky a nadávky napsané ve vzteku, ale poslední odstavec, to už klesl hodně hluboko – nevím ani koho to pomlouvá a je mě to jedno, já ty lidi neznám a ani to není důležité. Ale mrzí mě, že to napsal příznivec nového vedení. Skoro mám pocit, že to ani nemohl napsat.
    Miloš D.

    OdpovědětVymazat
  105. Omlouvám se, správně mělo být napsáno "ctrl alt del".
    Miloš D.

    OdpovědětVymazat
  106. Pro „backspace“:
    Já straníkem (zaplaťpánbu) nejsem, ale kdybych byl, tak to nezapírám. A jak se přihodilo, že máte takový přehled o členech ODS, že už dnes víte, že v politice končí? To vám řekli na stranické schůzi?
    Enter

    OdpovědětVymazat
  107. a teď si dáme tu červené karkulce :-)

    Běže už spát, takto pozdě a surfujete! No fuj!

    OdpovědětVymazat
  108. Jen aby toho nebylo málo k diskuzi, tiskovka byla, ale stále jak vidím, jasný výsledek z toho není?
    TV PRIMA - třetí reportáž

    Takže nevím, jestli to ještě někdo nějak zpracoval, ale Prima se své pravdy evidentně nebojí...

    OdpovědětVymazat
  109. Jj, já mám takovou radost, že z toho nemůžu usnout. Konečně už byl viník celého komplotu odhalen! Je to krajský politik z Vamberka se svou přisluhovačkou. A ta Prima to neprokoukla!
    Wiki

    OdpovědětVymazat
  110. Byť je na internetu k dispozici záznam celé konference, na Primě si to zase sestříhali dle své potřeby. Tomu řikám odvaha.

    OdpovědětVymazat
  111. http://www.zive.cz/bleskovky/na-facebooku-bude-mozne-nahlasit-sebevrazedne-sklony/sc-4-a-161484/default.aspx

    Nejde to i tady? Mnoho zdejších autorů, se vyjadřuje v podobném duchu :-)

    OdpovědětVymazat
  112. Reportáž na Primě opět opakuje již vyřčené. Není zpochybňován krok, kterým město ušetří, ale způsob provedení.

    Zas a znovu: společnost s.r.o. bez ohledu na den svého založení vznikne až zápisem do obchodního rejstříku. Mezi založením a vznikem ještě nemá právní subjektivitu.

    Že si to Skořepa nechce přiznat je skutečně věc jiná. Jestli ekonom s dvacetiletou praxí tvrdí opak, tak potěš, ale do jisté míry to vysvětluje jeho opravdu pestrý přehled zaměstnavatelů. Bohužel tato žába bude sedět na prameni ještě 3 roky.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  113. J.S.
    Zas a znovu: Usnesení z konce srpna, kde bylo rozhodnuto o PRONÁJMU bylo zrušeno. Takže se tu omýlá stále dokola, něco co bylo zrušeno v září!
    Baví Vás to stále?

    OdpovědětVymazat
  114. Baví, je to chyba, která se stala a prostě nejde odestát. Tenhle škraloup už ze sebe Skořepa nesetřese.

    Pronájem neexistující firmě je prostě úúúlet se zajímavými právnimi následky.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  115. Pro anonomní ze 14. prosince (9:35):
    V reakci na J.S. píšete, že usnesení z konce srpna O PRONÁJMU bylo zrušeno v září, takže „omýlání“ není třeba. Uznáváte tímto, že se tak stalo z důvodu, na který už třikrát upozornila TV Prima?
    (trk)

    OdpovědětVymazat
  116. Objektivita Primy aneb její touha po skandálech snad nemůže už nikoho překvapit. Na jednu stranu jim tu vytrvalost chválím, na druhou stranu se kvůli pseudoproblému musí naši zástupci města zabývat takovou podle mne blbostí, když nás trápí daleko větší bolístky. I kdyby se prokázala chyba, která sice nikomu neublížila ale chybou byla, tak je to zase kupa času zahozená na diskuzi o byrokratických úúúúletech s právními následky. Já věřím, že stále jde jen o dvojí interpretaci jedné informace, která se ohýbá podle potřeby informátora. Založená firma má jistě právo předkládat podnikatelský záměr a být vyhlášen zastupitelstvem jako přijatelný a v bezkonkurenčním prostředí i nejlepším, ovšem jak je to s připisováním nájmu a smluvních ujednání ještě nezapsaným obchodním jménem - to je otázka druhá a to bez toho, aniž bych držel dokumenty s jednotlivými daty v ruce nebudu na základě jakékoliv interpretované informace soudit - tam je dle mého ten zakopaný pes. Vrtěti psem, tedy mluvit o ekonomických následcích a přínosech pro město opravdu nebylo předmětem sporu, proto ekonomické políbení v podobě tabulky hospodářských výsledků bylo dle mého na dané tiskovce jen takový populistický krok a hájení prostředků, které světí účel. Ono kdyby se vysvětlilo jen to nejnutnější, musela by být tiskovka za pět minut u konce.

    A jestli to bude škraloup pana starosty, tak myslím, že ne takový, který by ho nenechal spát. Komár není velbloud, ale potěšilo by mě, kdyby se prokázalo, že i ten komár lítal nikde jinde a ne v tomto procesu. Věřím, že dokumenty budou dobrovolníkům v originále k dispozici, abychom si mohli udělat defitnitivní obrázek, z médií to slyšíme zatím protichůdně a všichni se ohání právníky a odborníky, přesto ze stejného zákona čtou rozdílně.. zajímavé...

    OdpovědětVymazat
  117. Pláčete hezky, pane RJ, ale stále na špatném hrobě. Na to abyste definoval Skořepovo pochybení v této věci stačí dvě věci: právní minimum a střízlivé uvažování. To první lze získat jednoduše i samostudie, to druhé u Vás očekávat nelze.

    Čekat (a vlastně se pořádného vyslvětlení ani nedočkat) na reakci týden je v 21.století při současných možnostech výsměch a plivnutí do tváře všem občanům RK. FUJ!

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  118. souhlasím se starostou, že medializace kauzy zimního stadionu mohla poškodit dobré jméno města Rychnov nad Kněžnou, zvolených zastupitelů, Rady města i jeho vedení. Já už si to myslím už delší dobu. Starosta si ale ve své tiskové zprávě mohl odpustit poznámku, že občanům celé republiky byly poskytnuté informace „neúplné, nepravdivé a zavádějící“. Toť slovník obvykle používaný končícími politiky.

    OdpovědětVymazat
  119. Panu RJ:
    Pamatujete si, co jste tady vždycky sáhodlouze psal (ale nejen vy) o minulém vedení? Byli to jen podvodníci bez dobrých úmyslů, co jen hrabali pro sebe. A těch malých domů!
    Dnes ale píšete, že to všechno jsou pseudoproblémy, kterými se musí naši zástupci města zabývat.

    Zkuste, prosím, nenamlouvat si dokola, že to bude s novým vedením lepší. Nebude. Já vím, že to vědomí bolí, ale já sama jsem tuhle představu dávno v obě zahnala.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  120. J.S.

    Vaše útoky, pojmy a dojmy - měl bych nechat bez komentáře, ale Vy mě táák tůůze bavíte. Vám stačí reportér tvrdí a bič na Skořepu je pro Vás upletený... I z toho mi je jasné, proč o Ordinaci víte daleko více, než já - holt máme jiné informační zdroje a návyky. Z mých řádků soudíte, že pláču - což je asi Váš střízlivý pohled? Ale výsměch sem, fuj tam, plivnutí támhle - to je ta Vaše střízlivá argumentace?

    Dokumenty jste si v originále neprohlédl, nevíte, soudíte - Vaše právní minimum je bohužel v tomto méně než to nutné minimum.

    Zuzka:
    Ten problém, mezi malou domů, kdy je přihlášeno 10 subjektů a vítězem je manželka, nebo pravá ruka Jirky a pseudoproblémem alá Zimní Stadion - kdy v nouzi to hold získá jediná firma, která se řádně přihlásí - i kdyby se prokázala zmiňovaná chyba, která je pouze byrokratická a ani v nejmenším nenastiňuje korupční jednání či malou domů - ten ROZDÍL Zuzko tu máte více než evidentní. Mrzí mě, že právě takových lidí jako Vy přibývá a raději se smíří s tím, že to tak je, než aby s tím šli něco dělat. Tu zahnanou představu v sobě potlačte i v době, kdy si chcete stěžovat, když sama nevěříte, že to změnit lze!

    OdpovědětVymazat
  121. Tomu říkám nezmar :))) opět zkoušíte zamluvit evidentní pochybení Vašeho guru Skořepy. Argumenty? Stále jak v mateřské, že "dříve 10 subjektů..." - jak to bylo teď s vodovodem?

    Byrokratická chyba? Tak to jste mě upřímně rozesmál, alespoň je vidět, že už nevíte kudy kam :)))

    Střízlivý pohled říká, že velevážení z odborníků na nevím které slovovzatých složená Rada města rozhodla o pronájmu společnosti, která vznikla až za týden. Malé dítě to napodruhé max. napotřetí pochopí, Vy ne. Je to Váš problém.

    Zkuste jeden dva díly Vámi poprvé zmíněné Ordinace a možná Vám to pomůže, ale obávám se, že...

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  122. Pánové J.S. a RJ - již jednou jsem vás prosila abyste upustili od osobních výpadů. Je to vskutku nezajímavé, snad i nudné. Nic nového jste nám nesdělil ani jeden. Přísahejte na holý pupek že toho necháte nebo opravdu začnu věřit tomu, že místní diskuzi ničíte cíleně.
    Vážně: pan Skořepa má opravdu vážné problémy v komunikaci s novináři a ti mu to neodpustí. Oni nemusí.
    S nadhledem: Máme slavného starostu - už i v Hradci Králové mu říkají "Střihoun".
    Marie

    OdpovědětVymazat
  123. J.S.
    zkuste vše číst pořádně a celé.
    Pokud to děláte, pak ovšem působíte zmateným dojmem. ZS mají v pronájmu (kterým se tu oháníte) TS. To, že ho v pronájmu bude mít někdo třetí, se rozhodlo až v průběu září, nebo se mýlím? Ze zveřejněných dokumentů je zcela jasně napsáno, že ač město zvolilo neexistující společnost, svoje rozhodnutí poté zrušilo a muselo změnit účel smluv, což se stalo v září a to firma již existovala. Nebo ne?

    Naopak možná vy, tu ordinaci sledujete až moc horlivě!

    OdpovědětVymazat
  124. Marie:

    Díky, že jste maminkovsky přispěchala a rozsoudila nás a na to konto přidala opravdu kvalitní příspěvek.

    Když sepíšu smlouvu s cílem společnosti A pronajímat objekt, a smlouva, kterou udělal předchozí subjekt, to ve svém doplňku nepovoluje, respektive vylučuje ve prospěch společnosti B, udělal jsem byrokratickou chybu, kdy jsem přehlédl, nevzal v potaz minulou smlouvu se společností B..chyba zcela zjevně nebyla cílená a bylo poupraveno, aby společnost B na základě tohoto záměru pronajala objekt společnosti dle původního záměru. Čili jednoduše - původní smlouva by nebyla reálná, ani kdyby společnost již byla v rejstříku. Nikdo netratil, nikdo nezvýhodňoval, přesto se udělala chyba - adekvátní oprava dle všeho proběhla, čili se řeší věc, která je již vyřešená a nemůže nic změnit. Hlavně, že se máme o čem bavit a plýtvat časem.. Tedy opakuji - řeší se ADMINISTRATIVNÍ, BYROKRATICKÁ, PAPÍROVÁ chyba, nikoliv pochybení ve správě majetku a jiná nařčení dle původní reportáže - tedy poškozování jména neúplnými, zkreslenými a lživými informacemi. Zpětně to zjednodušit na upozornění na tuto chybu je hezké, ale přiznání chyby z planého nařčení se též nekoná... Po kom tedy chceme nakonec omluvu?

    OdpovědětVymazat
  125. Pne RJ, já jsem to napsala proto, abyste si pořád nevýmyšlel a nepoučoval druhé, ale abyste se nad sebou zamyslel. To se ale nestalo. Dokud neuvedete konkrétní fakta, pak patříte mezi ty, co si lžou do vlastní kapsy.
    Zuzka

    OdpovědětVymazat
  126. Zuzka:

    Možná jste tu Zuzko nováčkem, tedy prostudujte historii blogu, mé příspěvky celkem dobře poznáte a daná fakta si přečtětě. Netřeba u aktuální kauzy probírat desítky prohřešků, které jsme tu rozebírali v minulých článcích a to nejen k současnému vedení. Alespoň v tomto nebuďte líná a projevte zájem o věc, než se začnete planě angažovat.

    OdpovědětVymazat
  127. Zuzko, nic si z toho nedělejte, pan RJ rád rádoby paušalizuje, určuje co je správné a co nikoli. Zůstaňte svá ve svých názorech, já jsem rád za každého, kdo se tímto hulvátem nenechal z tohoto webu vyhnat.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  128. Pro paní Marii
    Nebudu tolik familiérní jako RJ, jen konstatuji, že s Vašimi názory a kritickými postřehy jsem se vždy víceméně ztotožňoval. S jednou výjimkou (týká se to Vašeho posledního příspěvku).
    1) Nemyslím si, že J.S. působí zmateným dojmem. To si naopak myslím už delší dobu o RJ.
    pokud si člověk pozorně přečte příspěvky obou pánů. Já mám jasno v tom, kdo je v názorech konzistentní a kdo naopak „v tom lítá jako vítr v bedně“
    2)Ptáte se, jestli se ve své úvaze mýlíte. Myslím si, že ano. Stačí si vše přečíst pozorně a celé. Tedy místo „rozboru“ pana RJ Vám doporučuji raději se podívat na všechna usnesení rady přijatých či revokovaných v souvislosti s kauzou zimní stadion (data usnesení i celá anabáze jsou uvedeny v úvodním článku na tomto blogu)
    3)Pozorným čtením usnesení zjistíte, že radou města schválen byl pronájem ZS v té době ještě „neexistující“ soukromé společnosti PZS. Nejednalo se tedy o žádný administrativní či byrokratický omyl.
    4)Po měsíci existence pronájmu se nerozhodlo o tom, že ZS bude mít v pronájmu někdo třetí(jak se mylně domníváte). Usnesení o pronájmu ZS bylo bez uvedení důvodu pouze zrušeno a následně byla radou města schválena smlouva o finančním příspěvku firmě PZS. Nic dalšího. Opět tedy nešlo o žádný administrativní či byrokratický omyl.
    5)Další údaje byly až DODATEČNĚ zmíněny v tiskové zprávě zveřejněné po druhé reportáži TV Prima. Hovořeno bylo o schválení podnájemní smlouvy mezi TS s PZS na zářijové valné hromadě TS. Tu tvoří pouze členové rady města.

    Dodávám že v dozorčí radě TS je celé vedení města od 20. ledna 2011 a muselo tudíž dobře vědět, co a jak činí v srpnu a září 2011. V celé kauze tedy nešlo o "byrokratické, administrativní, papírové chyby".
    S úctou
    BT

    OdpovědětVymazat
  129. BT
    odkazovat se na kauzu, tak jak je popsána v úvodu tohoto článku je nesmysl. Jelikož článek čerpá z informací, které byly dostupné, respektive z nedostatku běžně dostupných informací a dále pouze ze spekulací, či reportáže(í) TV Prima.
    Rád bych se zeptal, to co odvysílá TV je hned pravda? Tak to tady všichni berou?
    V článku jsou chyby a závádějící informace. Pokud jste sledovali záznam z tiskové konference, který je evidentně celý, není v něm nic sestříhaného, tak i vám po shlédnutí, kontra přečtení tohoto článku musíte vidět, že článek není napsán dle veškerých skutečností.

    Ale zdali se národ řídí tím, co vidí v tv (kór na Primě) tak to potěšpánbůh.

    PA

    OdpovědětVymazat
  130. BT a J.S.:

    Možná občas na určitou věc změním názor - ale cítím to jako výhodu oproti tomu, když někdo zarytě mele tu svou a utvrzuje se v původním tvrzení - kdo neumí změnit názor, má raději sebe, než pravdu, že pánové?

    BT:
    Vaše příspěvky též sleduji nějakou tu dobu a tak mi je jasné, že když se na první Váš háček nikdo nechytil a kauza komár furt není velbloud, omelu to ještě jednou, třeba se tu nějaký ten úlovek najde. Postup zhrzeného reportéra, novináře, který byl odmítnut a nedostal vyjádření, ze kterého by mohl upatlat další skandál. Snažit se udělat skandál z toho, že někdo odmítne rozhovor do novin a do plátku, který je Vám záhadným způsobem blízký, jen nasvědčuje, že jste jeden z dalších bulvárních t. A pod tou zkratkou si můžete představit cokoliv.

    pro zopakování - byrokratická, administrativní a papírová chyba nás stojí zbytečný čas a peníze až díky této vykonstruované kauze - do té doby to nebylo nic, co by stálo alespoň za poznámku pod čarou v našem milém zpravodaji.

    Skandalisté z Primy, když si uvědomili, že tato chyba není nic, co by se nechalo dále vysílat a museli by přiznat chyby ve svých výrocích, které poškodily město, začnou tahat špínu na lidi, kteří se v tom angažují, viz výhružky pana Svobody(kameraman Prima)jak našli parádní pikantnosti na pana Horáka a jakého jsme si to našli "odborníka"? Co je to za bláboly? Koho tohle zajímá? Bulvár? Mne tedy ne! Zajímá mne, že byl JEDINEJ, kdo se toho chtěl chopit, vzal to za správný konec a už teď je vidět na zimáku citelný pokrok! Nejsem typ, co zapomíná minulost a odpouští chyby minulé, to už jste předpokládám z mých příspěvků pochopili, ale za každou cenu lovit špínu i tu, která s aktuálním problémem ani nesouvisí a ztrácet tím další hromady času? To jsme hold my závistiví přizdispáči.. Ale proč ne, když chce někdo úspěch, tak si ho musí zasloužit, pojď mu tam v rámci volného času hodit klacík nebo dva - ať je legranda...

    Za mě: Fandím maratoncům překážkové tratě!

    OdpovědětVymazat
  131. Pane RJ myslím že třeba mne zajímá, kdo provozuje zimní stadion a co je to za odborníka. Pokud se totiž přihlásí jediný zájemce a bude o sobě tvrdit, že je papež, tak mu asi taky nesvěříte provoz nějaké kaple jen proto, že to o sobě říkal.
    Na té tiskové konferenci místostarostka Zímová řekla, že si z hlavy nepamatuje, jaké reference z působení v Německu jí pan Horák předložil. Myslím, že by to měla vědět, pokud jde na tiskovou konferenci k tématu provozovatel zimního stadionu. A hlavně pokud s ním už delší dobu vyjednávala. Takže je škoda, že paní místostarostka toho novináře znalostí argumentů neumlátila.
    Bohužel jsem ale nenašel onu výhrůžku toho pána, o kterém píšete - prosím dejte odkaz.

    PN

    OdpovědětVymazat
  132. Pan RJ je lepší než Ordinace, ta baví národ pouze dvakrát týdně. Těšíte se na dnešní díl? To bude drama:)))

    Zas a znovu zkoušíte zamést pod koberec CHYBU manažera s dvacetiletou praxí (mimochodem kdybych byl po dvaceti letech stále jen manažer a ne ředitel společnosti či partner firmy, cítil bych to, stejně jako Skořepa, jako svůj osobní profesní neúspěch a šel zkusit svůj "talent" prodat do lokální politiky), jenom si stále nevšímáte, že toho pod tím kobercem je už tolik, že to smrdí a leze ven.

    Pro PA: také jsem viděl nezkrácený záznam z tiskovky, také jsem viděl jak nám narcis pučí a vzteká se a také jsem viděl respektive neslyšel odpověď na přímou otázku redaktora Primy, že v materiálu není vysvětlen pronájem neexistující firmě.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  133. Určeno pro PA:
    Na rozdíl od vás jsem se vyjádřil konkrétně a nikoho jsem nenapadal. Čerpal jsem přitom z usnesení rady města, obchodního rejstříku MSp ČR a ze Zákona o obcích. Pokud považujete tyto zdroje za nevěrohodné a spekulativní, pak je to vskutku na pováženou.

    Určeno pro RJ:
    Doporučuji vám nejdříve číst, myslet a pak psát a ne opačně.
    BT

    OdpovědětVymazat
  134. Pane BT, nenechte se vyvést z míry diskutérem typu RJ. Vždyť po přečtení jeho posledního příspěvku musíte cítit, jak moc v úzkých teď je. Ta míra hysterie/hlouposti je už dost vysoká ("bláboly", "koho to zajímá" ...). Máme před Vánocemi, poprosím Vás, chovejme se i k těmto lidem hezky a s nadhledem.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  135. J.S.:
    Ředitel firmy na smajlíky? Partner firmy na čištění bordelu pod kobercem? Já myslím, že Vaše závist od piva a ordinace z obýváku čiší do nebes. Co je pod špinavým kobercem města a není toho málo a dostává se ven, není jen, jak je Vaším přáním, jen současného vedení a špína je to také pořádná. Oproti tomuto komárovi, kterého se snažíte nafouknout - věřím, že tak jako tak to při předložení oněch dokumentů splaskne úplně, ale je otázka, jak moc lze toto uveřejnit a nesetkat se kvůli dobrému záměru s nevolí zákona, třeba na ochranu osobních údajů nebo něčeho podobného.

    PN:
    Částečně souhlasím - nechtěl jsem říct, že by bylo zcela jedno, jestli tam je kriminálník nebo hokejový nadšenec se spousty referencemi. Určitě je na místě toto prověřit. Ale to byla úloha tenkrát a jak se udělala je mi jedno, protože evidentně, i kdyby to bylo na dobré slovo, to jeho slovo platí, stadion funguje a vyhlídky do budoucna jsou pozitivní a to na základě reálných propočtů, nikoliv idealistických plánů. Též uznávám, že připravenost na tiskovku, to že tam přijde potrefená husa a celkově - nic moc, to zlepšování komunikace bude ještě na delší trať, ale to se vracím k řečničkám v rolích místostarostek, které spíš dělají dobročinné akce a na své plány a volební sliby pozapomněly.

    Narážky pana Romana Svobody si najděte na stránkách sociální sítě facebook, kdy je přispívá jak ke článkům TV Rychnov, TV Pardubice a orlicky.net a i do svého soukromého profilu, který má, abychom jeho osobu měli možnost lépe pochopit, otevřený veřejnosti. Úroveň jeho příspěvků nechává prozradit, s kým máme tu čest.

    BT:
    Doporučení vracím, a doporučuji též nevydávat a k plátkům jako parlamentní listy se raději nehlásit.

    Usnesení je dobré vidět v plném znění, abyste byl schopen úsudku. (tedy vidět i dokumenty, které se pro přehlednost označují jako "dle předloženého návrhu, dle smlouvy číslo atd.")Do té doby stejně jako reportéři, novináři utváříte a prezentujete názor, založený na neúplných zdrojích. Zjednodušeně řečeno, soudíte film dle recenzí, soudíte knihu, dle výtahu z ní. Práci si ulehčujete, protože pravda je až o krok dále a to už není jen na líné sezení u internetu a psaní konspirací...

    OdpovědětVymazat
  136. J.S.:
    Ne nejsem v úzkých pane J.S., i když ouzko mi je, že takoví lidé jako Vy mají tu odvahu psát, jak píšete. Klidný jsem však proto, že krom psaní doma od gauče toho moc nevyvedete a tak i u voleb za 3 roky se spíše potkám s lidmi, který krom psaní chtějí také činit a složení dalšího zastupitelstva bude opět mému oku příjemnější, než tomu Vašemu - ten pláč, který mi tak rád vtiskujete, budete mít na další roky zase doma Vy a to nejen z ordinace.

    A věřte, že pokud se Rychnov bude ubírat špatným směrem, najde se dost lidí, se kterými můžeme vyvolat mimořádné volby - já věřím, že takoví lidé v RK jsou a když to nebude lepší, bude to stále zlé, změnu už si zařídíme. Vy můžete s paní Zuzkou jen zlomit hůl, smířit se a psát na blog - třeba už Vám věk víc nedovoluje, to se ale nechá pochopit a bez urážky úplně upřímně myšleno, pokud už to tady chcete jen nějak dokopat, odpustím Vám, že zůstanete jen psát a zlobit se. Na každém je ta volba.

    OdpovědětVymazat
  137. Hezký den. Přiznávám se, že patřím k lidem, co se do diskuse nezapojují právě kvůli takovým, jako je diskutér RJ. Ale přece jen musím udělat výjimku a napsat. Co to máte ve Vašem městě za dvorního šaška? Odpusťte mi ten výraz, ale nedá mi to. Napadlo mě to při čtení zkratky RJ (Rychnovský joker).
    Ještě chci napsat, že sice nejsem odsud, ale mám Rychnov n. Kn. ráda už kvůli spisovateli Karlu Poláčkovi nebo Jiřímu Šlitrovi, Rudolfu Roklovi a dalším zajímavým osobnostem. Na Primě jsem ale viděla reportáže a divila jsem se, jací arogantní pánové jsou nyní u Vás u moci. Ale ani mě to už nepřekvapuje, když mají takové obhájce jako je onen rychnovský joker.
    Klára S.

    OdpovědětVymazat
  138. Klára S.

    opravdu vám tleská, já bych to lépe o panu RJ nenapsal. Pavel Z.

    OdpovědětVymazat
  139. Děkuji za ovace, od Vás Kláro a Pavle mě to těší o to více, že sami přiznáváte, že soudíte naše město, respektive lidi v jeho vedení, z toho, co jste viděli v reportáži na Primě. Od té televize vypadáme všichni jako šašci, že? Obávám se, že ve skutečnosti to bude přeci jen trochu jinak.

    Tleskám alespoň za to, že svou lenost jste omluvila tím, že normálně nepřispíváte - to, že jste přispěla a našla na tu maličkost čas, věnovala ho i mě, považuji za úspěch a jen směle do mě, bude mi to příjemnější, než když zůstanete mlčícím stádem, co se ozve až když je pozdě!

    OdpovědětVymazat
  140. "Změnu už si zařídíme" .... "Nový Rychnov" ... Kdo se nepoučil z dějin, musí je znova prožívat (J.P.Sartre).

    Vaše hloupost budiž Vám omluvou i pro tentokrát, pane RJ, a vězte, že budu psát jak chci. Odvahu mám a je mi srdečně jedno jak "ouzjo" Vám z toho je!

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  141. Upřímně pro RJ:
    Jste si plně vědom, jaké mohou být vyvozeny právní důsledky z vašich nepodložených úvah?
    Usnesení je závazné rozhodnutí ve věci, a proto musí být jednoznačné. A je takto zveřejňováno v plném znění. A pokud zpochybňujete, že tomu tak není, pak by se jednalo o flagrantní porušování povinností vyplývajících ze zákonů! O čem se zmiňujete, jsou přílohy usnesení, které obvykle zveřejňovány nejsou a splňují funkci doplňující a objasňují přijatá usnesení.

    Zdržte se také diskriminačních i jiných narážek a komentářů (lenost, zdraví, věk…). Další diskutéři jsou občané jako Vy a mají stejné právo na názor, byť se s ním nemusíme všichni ztotožňovat. A je rovněž jejich výsostným právem, jaký způsob komunikace si sami zvolí.

    Upřímně, nepoškozujte dále naše město a potažmo naši radu svými neuváženými výlevy.
    XY

    OdpovědětVymazat
  142. XY:
    Díky za upozornění, beru v potaz. Důsledky z nepodložených úvah určitě nejsou právně postižitelné a s výsměchem jinak smýšlejících jsem se smířil. Tedy důsledky svého jednání plně přijímám.

    Mé diskriminační a jiné narážky a komentáře jste si záhy v dalších řádcích vysvětlil, netřeba tedy dále komentovat.

    Upřímně, pomáhejte dál našemu městu tak, jak se snažíte pomoci mně v pochopení Vašich názorů. Jistě víte, že názory můžeme mít odlišné a jakým způsobem je budu nadále prezentovat ponechám na svém uvážení, díky za diskuzi.

    OdpovědětVymazat
  143. Hezky vyťatý políček, ovšem co zanedbali rodiče pana RJ, to jenom tak nedoženeme...

    OdpovědětVymazat
  144. S každým dalším anonymním pokusem o kopnutí se rád ohlídnu, jak daleko za mnou že už to stojíte, že se mne to ani nedotýká? Přesto díky za čas, který mi věnujete - stejně tolik věnujte tomu, býti lepšími a budeme se mít krásně...

    OdpovědětVymazat
  145. Těším se, až Karel Horáku bude vysvětlovat. Nejlépe, kdyby to udělal jako v tomto videu (číslo 14)

    http://www.youtube.com/watch?v=RaZZVkmwwBY

    OdpovědětVymazat
  146. To sou mi rady.... k nezaplacení :))))))))))

    OdpovědětVymazat
  147. Obnovit stránku

    Dobrý den, pane starosto co to zase bylo v TV Prima ? Vyjste je chtěl opravdu z konference o Zimním stadionu vyhodit i třeba za pomoci Městské policie redaktora televize? Proč nám pořád děláte v televizi ostudu? Proč jste jim neřekl pravdu, že se chyba stala a napravíte ji a proč jim vyhrožujete soudy, vy nevíte jaké renomované právniky má taková televize? Jak celá záležítost kolem Zimního stadionu dopadne, nebylo té ostudy už dost ? Děkuji za odpověď

    Zdeněk Novák, předevčírem 21:59Odpověď vložena: včera 16:03Dobrý den, řekl jsem redaktorovi panu Roubovi, že jsem je nezval. Opravdu mne mrzí, že si myslíte, že vám dělám ostudu. Pravdu jsem řekl, jenom se někomu nehodí. Veškeré záležitosti spojené s podnájmem zimního stadionu v Rychnově nad Kněžnou jsou dle zákonů České republiky. A všechny reportáže televize Prima jsou účelově naservírované veřejnosti. Někdo se snaží vyrobit a vykonstruovat problém. Opravdu nemám, co bych na svém stanovisku měnil, i když Vy jste evidentně jiného názoru.

    OdpovědětVymazat
  148. Zatloukat, zatloukat, zatloukat... svým způsobem i to je řešení.

    J.S.

    OdpovědětVymazat
  149. Pozn. ad komentář BT z 15. prosince 2011 1:48

    Nemyslím si, že anonymní příspěvek ze 14. prosince 2011 17:26 psala paní Marie. Ani to neodpovídá jejímu způsobu vyjadřování. Autorem onoho příspěvku je nejspíše pan Pokštefl nebo některý z jeho soukmenovců.

    K.R.

    OdpovědětVymazat
  150. Tak ten Karel Horák asi opravdu existuje, škoda jen že to video není kvalitnější

    OdpovědětVymazat
  151. Po shlédnutí videa musím konstatovat, že se Skořepoj zdvojnásobily kouty ikdyž to má možná od stehen místostarostek.

    OdpovědětVymazat
  152. a úroveň příspěvků stoupá... Video hokejové bitky? Kam až se svou jednoduchostí lze jen zajít? Video,kde se opil na maturitním večírku? Hlavně, aby to bylo kvalitní a co nejvíce to vypovědělo o pomlouvané osobě.

    Opravdu zatloukat? A tak ho upalme, třeba se na rozdíl od Husa na té hranici přizná.. Pokud pohádky, tak já su klidně dvorní městský šašek, ale stále s úsměvem na tváři, zatím co Vy Kazisvět.. nikoho nemám rád, fuj, pliv, kop a když nebude po mém, tak Vám vyhlásím válku...

    OdpovědětVymazat
  153. "Pokud máte vážný zájem se s celou záležitostí seznámit, jako občan můžete přijít na Městský úřad a my Vám celou vykonstruovanou kauzu vysvětlíme a doložíme příslušnými dokumenty."

    Toto napsal starosta. Takže každý, kdo tu pochybuje, nebo zarytě tvrdí svoji pravdu, podpořenou zdejším článkem, diskuzí, nebo reportáží z TV Prima, tak může jít a přečíst si originály dokumentů, smluv apod.
    Pokud to neudělá, tak pravdu znát nepotřebuje, nechce, nebo to není v jeho zájmu (ať už je ten zájem jakýkoliv). Ale řešit to zde nějakým plkáním a zvedat si matením spoluobčanů své ego, to zavání nějakým mindráčkem.

    A ještě jednu věc bych rád dodal. Působit na zimním stadionu asi není, jako dělat rychnovskou tv (nesnižuji druhé jmenované). Mluvím o tom, že se zde objevily pochybnosti o způsobilosti ve srovnání výběrových řízení (i když výběrové řízení bylo pouze na tu TV) a pochybnosti o oprávnění jednatelů PZS, provozovat toto sportoviště.
    Stoprocentně jsou tyto způsobilosti uvedené jako podmínka ve smlouvě (musí tom být ze zákona). Stejně jako nemůžete bez svářečáku svářet, bez řidičského oprávnění jezdit na vysokozdvižném vozíku), tak bez atestace, certifikace, zkoušek a já nevím čeho ještě nemůžete pracovat na zimním stadionu. Jsou tam nebezpečné látky, tlakové láhve, je tam rolba a mnoho dalšího, což se rovná mnoho zkoušek. Takže je nesmyslné, že by tam přišel nějakej jouda odkudsi, zahodil hokejku a začal dělat led.

    PA

    OdpovědětVymazat
  154. Je mně záhadou, proč město místo zdlouhavého vysvětlování nezveřejní inkriminované dokumenty. Nejsou přece tajné a lidé (a voliči) snad mají vlastní rozum. Když volili, tak se jim mazal med kolem pusy. Proč jim to nyní musí být vysvětlováno jako malým dětem?
    Marek

    OdpovědětVymazat
  155. Taky to nechápu. V době internetu se jinde vymýšlí jak si radnice usnadní komunikaci se svými voliči a zvěsí co nejvíc na svý stránky. A v tomto městě je to dělají naopak. To je hustý. Bydlíte v Kocourkově se střihačem v čele.

    OdpovědětVymazat
  156. Pro PA: Máte naprosto pravdu - způsobilost provozovat zimní stadion musí být podložena všemi těmi věcmi, co jste uvedl/a. Myslím, že dosud tuto způsobilost nikdo nerozporoval. Ale stejně tak musí být podloženo rozhodnutí rady města o pronájmu zimního stadionu firmě PZS s.r.o. A tady ta způsobilost v daný okamžik jednoduše nebyla, protože z pohledu práva ještě několik dní po předmětném rozhodnutí firma jednoduše neexistovala.
    Co se týče starostovy výzvy, aby občané města si chodili pro vysvětlení na radnici, tak to je s prominutím blábol. Ad absurdum bych chtěl vidět starostu jak vysvětluje každému občanovi jednotlivě z jeho pophledu vykonstruovanou kauzu. On totiž zapomíná, že pracuje pro občany města a nikoliv obráceně. Tedy on by měl být ten, kdo všechny relevantní dokumenty uveřejní na dostupném místě.

    PN

    OdpovědětVymazat
  157. pro PN
    Ano, způsobilost k pronájmu nebyla, jak ze strany firmy, tak ze strany města. Ale ZS není v pronájmu PZS, ale podnájmu. Tudíž, ten záměr k pronájmu, který město vypsalo a vyhrála ho, jak vy říkáte neexistující firma, což není uplně taky pravda, (jelikož firma byla založena, ale nebyla vzniklá), tak město tento záměr také v září zrušilo. Tak nevím, co se tu furt dokola omýlá již dávno vysvětlené. Město dost možná pochybilo (to je otázka na právníky), když vyhlásilo a následně ukončilo záměr se zmíněmým výtězem, ale tento krok již z kraje září zrušilo. ZS má v podnájmu firma, které když byl podnájem "přiklepnut", již existovala a to jak založením, tak vznikem.
    To je celé, z komára velbloud a klapky na oči!

    OdpovědětVymazat
  158. Jj, Skořepa je bůh, už se těším až nám Střihoun ukáže Zprávu o stavu unie za letošek? Nebo neukáže?

    OdpovědětVymazat
  159. Hezký svátky a do novýho roku vše nej.

    Váš Honza Střihoun

    OdpovědětVymazat
  160. Dobrý den, anonym z 16. prosince 11:46 přesně popsal to, co se objevilo v komentáři na orlicky.net - tedy že šlo jen o malé kouzlo, jak firmě zajistit peníze z rozpočtu města už od října, protože zastupitelé vycházeli právě z onoho sporného usnesení a tak včas peníze (asi 300 tisíc) přiklepli. Co na tom, že o pár dní později bylo všechno úplně jinak?

    PN

    OdpovědětVymazat
  161. KOCOUUURKOOOOV :D Jako všude jinde... aneb když se dospělí chovaj jako malý smradi.

    OdpovědětVymazat
  162. Aby nám to k Vánocům neuslo a nepřibývaly tady plytké vzkazy viz anonym 23. prosince 2011 11:03, jsou tu Rychnovské události k diskuzi:

    VIDEO Rychnovských událostí

    A pro každý tábor tu je dost podnětů... Hezké a pohodové svátky všem.

    OdpovědětVymazat
  163. Pan Skorepa je zrejme dobry ekonom, pri jeho jednani vsak postradam snahu byt obliben i obycejnym Rychnovakem, je prilis autoritativni jako verejny pracovnik a jeho pravda je jedina a neomylna, pravdiva a presna.

    OdpovědětVymazat
  164. Zastupitelstvo by se mělo vydat jinou cestou ... změna je důležitá v rozvoji společnosti ...

    OdpovědětVymazat